19 Eki 2008

Bu Christina Scabbia Hatunu Ne Güzel Bir Hatunmuş Lan!

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Valla:)
Sabah myspace listemdeki insaniyetlere göz atarkene karşılaştım kendisiylen:)
Aslında Lacuna Coil çok dinlemem...Hatta hiçde denebilir...
Ama hatun taşmış valle:)
Bu myspacede beni eklemişti:),millete söylemiştimde inanmamışlardı:)...
Hadi len demişlerdi:)
Ya dinlemediğim bir grubun solistini niye ekliyimki diye,bi sürü şey söylemiştimde küfür yemiştim:)
Şimdi düşündümde,hakkat bu hatun beni ne halta eklediki:)
Hoş hatun hoş...

2 yorum:

  1. valla öyle hatun...grubu çok aşağılamışlığım vardı,geri alıyorum sözlerimi:D

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^