19 Eki 2008

[Bulunamayan Kovboy Çizmeleri]



Kovboy çizmesi istiyorum be blog...
ebay'da piyasa araştırması yapıyorum...Esasen bence ben gene ebaydan alıcam gibi görünüyor...Ama annem bi ton laf yapıyo,"yavrucuğum ayakkabıyı,Vintage diye tutturma,malum mantar fln kaparsın uğraşmayalım" diyor...Ona göre Vintage dükkan açabilirmişim,ama o kıyafetleri giymemek maksadiyle!
Olurmu nan!:)
Çatlar patlar gene giyerim:)
Geçen sene Ankarada kovboy çizmesi diye gitmediğim yer,bakmadığım yer kalmadı...Teee samanpazarı,Ulus bile gezdim...Ama yok!
Zaten neyi arasam olmaz,moda olunca zebil olur!
Bu yüzden modayı hem sevip,hemde nefret edenlerdenim...
Moda bu olmamalı...Bir sezona dayatılmamalı...İnsanların moda anlayışları özgür olmalı...Geniş yelpazede sunulmalı...
Kovboy çizmesi eşşek kadar uzun ve bir karış topuklu olmazki...Türkiyedeki kovboy çizmesi anlayışıda buymuş...Arayışlarım sonucu anladım...Bide üstü pullu payetli olanları var,o konuya hiç girmeyim:)
"No Country For A Old Man"da birsürü görüp bu yılın başları gene depreşti sonra unuttum ama şimdi gene depreşti...
Çocukluğumdan beridir bir kowboy takıntısıdır gidiyor hade hayırlısı:)
Ebaydada valla güzel modeller karmışa çıkıp çıkıp duruyo bu akşam...
Öffff!
Bu arada erkek okuyucularıma kıyak gibi oldu resim:)

8 yorum:

  1. http://www.kovboycizme.com/

    YanıtlaSil
  2. syrocox merhaba, ben de aynı dertten muzdaribim. internette kovboy çizme araması yaparken denk geldim bu yazına. ne yaptın herhangi bi gelişme oldu mu, bulabildin mi alabildin mi?

    YanıtlaSil
  3. qenomesum;
    Valla halen arayıştayım ama adsız'ın dediği site baya güzel...Bi arkadaşım yaptırdı,çok kaliteliymiş amma velakin baya tuzlu:)
    Onu göze alırsan iyi bir çizmen olur derim ben...

    YanıtlaSil
  4. hala bulamadım hala alamadım ben çizme. böyff. :)

    YanıtlaSil
  5. ve sonunda...toronto'da buldum, aldım.

    YanıtlaSil
  6. bühüüüü:( ben halen alamadım

    YanıtlaSil
  7. :) hala gündeminde mi bilmiyorum ama, tunalı'da bir dükkanda bol miktarda kovboy çizmesi gördüm. aceleyle geçiyordum ismine bakamadım. göreyim dersen ben adına bakarım yarın. :)) yılan hikayesi.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^