19 Eki 2008

Doğumgünü Mim'i!

Image Hosted by ImageShack.us
BabeGazelletarafından mimlemişim...
Konu hayalinizdeki doğum günü...

Bu seneye kadar,doğum günlerimden nefret eder bir bünyeydim...
Her ergen gibi dünyaya gelmiş olmaya gıcıktım...
Birde romantizmin vıcık vıcık olduğu bir günde doğunca,insan ister istemez dahada gıcık oluyo...
Bundan birkaç sene önce en kabus doğum günümü yaşamıştım...Kaltım sabah,en sevdiğim kankalarımla kutluyacaktık,gözümü açar açmaz annemle babam kavgaya tutuştu,o kadar moralim bozulduki ağla ağla içim geçti...Sonra bizimkiler gelicek diye apar topar gene ağlaya zırlaya hazırlık yaptık...Sonra kızlar geldi bi moralim yerine geldi...
İçmeye başladık hemen...Fotoğraf çekiyoz bir yandanda...Babam akıllısı hani sevgililer günüya,hani kavga ettilerya çiçek yollamış eve...Bunu gören,babası ölmüş arkadaşım kafayı sıyırdı,keşke benimde babam başımda olsaydıda annemle kavga edip böyle barışsalardı diye...Biz gene iç,iç,iç...Ağla,ağla...O kadar ağlak bir doğum günüydüki...Üstelik sevgililer günüydü ve o kısmısı daha bir bokluktu...

Bu sene ise ayrıca ilk sevdiğim doğum günümdü...O bahsedilen super sweet 16'daki kızlar gibi büyük şaaşaalı partiler gibi değil ama çok sıcak ve içten geçirdiğim ilk doğum günüm oldu...Bu pastayı yaptık...Sonra ben gene fotoğraf çektim...

Hayalimdeki doğum günüsü tabi çok başka...
İnsan hayallerinde sıradan bişey istemezya...
İlla farklı olacak...
Benim doğum günüm sırasında venedikte karnaval yapılıyor...O zamanlarda orada olmayı çok isterdim...Doğum günümü orda kutlamayı...
Ve tek başıma olmamayı...
İllaki romantizm yaşamayı iki dal saçma salak güle endekslemeyen biriyle olmayı...
Yada Prag'a gitmek isterdim...Kar yağsın...Dolalım iliklerimize kadar...
Çek birası içelim,anam ucuzmuş beah diyelim...Ardındanda votka ile ısınmayı umalım...
Oda olmazsa bir kafeye girip kahve içek:)
Tabi halimiz kalırsa...
Halimiz kalırsa,başka şeylerde yaparız...
Bize özel...
Böyle istiyorum bir doğum günü...
Her zamanki gibi salak salak dolansak bile,çevremiz en güzel kentler olsunda,oralarda salak salak dolanalım:)

Bende Pilli Cadıya'a devredeyim mimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^