19 Eki 2008

Güzide Parçalar

Bir pazar müziksiz geçermi?
Geçmez tabiki...
İlk Beirut-Elephant Gun dinliyorum...Beirut yeni yeni dinlemeye başladım...Ve baya sevdim kendilerini...

Beirut - Elephant Gun

Sonra birazda 70'lere gidiyorum...Grace Slick'in güzel güzü,güzel sesine tavım valla:)

Jefferson Airplane - Saturday Afternoon - 1969



Esasen Graham Nash'ın "Prison Song"u koymaya çok niyetlendim ama videosunu bulamadım
Malum Youtube kapalı!
Ve diğer sitelerdede SOAD'ınkiyle dolu...
Sinir oldum ama bu şarkısıda güzeldir bunla idare edin bari...

GRAHAM NASH - On The Line (OGWT, 1974)


Veee Kansas!
Veee "Carry On My Wayward Son"
Beirutla başlayıp,Kansasla bitiririm...
En güzide şarkılarımdandır,gözüm gibi severim:,nasıl bi tabirse artık:)

Kansas Carry On Wayward Son 1976

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^