19 Eki 2008

Kışkırtan Şeyler!

ÖZSÜT!Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Ne zaman gitsem şık şık şık fotoğraf makinama sarılıyorum,adamlar her içeri girdiğimde deli geliyor diye şöle birbirlerine bakıyorlar:)
Tatlı sevmeyende hayatı sevemez valla:)
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Alkol raflarında fotoğraf çekerken kovdular beni...
Çok bozuldum ya...Bende jelibonlar tarafına geçtim,ordaki adamda kovdu...Ulan sanki kraliyet marketi anasını satıyım...
Rakı raflarını çok seviyorum...

1 yorum:

  1. İçelim, ab-ı hayat neşe versin bedene allah rahmet eylesin rakıyı icat edene artsın eksilmesin, taşsın dökülmesin allah bizi meyhanesiz memlekete düşürmesin :D

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^