19 Eki 2008

[Mantık-Sız!]

Ehuhe...Mantık yoksunu ben!:)
Hak veriyorum bana bunu diyene:)
Pek mantıklı ve ciddi olmayı sevmiyorum galiba. Mantıklı olmayı sevmiyorum. Ama mantıklı insanlara karşı ciddi saygım var. Hatta öyle insanlara karşı torpilde geçiyor olabilirim...
Ben mi?
Mantıksızlığmı seviyorum.
Onunla barışığım her zaman. Her zaman hayalci olmayı, mantığa sığmayan işler yapmayı sevdim. Düşünmeyi de. Mantık insanı değilim. Eğlenirim. Garip ve saçma hatta ufacık şeylere mutlu olurum. Eski püskü,bir dergi verin elime sizi çok sevme sebebim olur :)
Ben mantıksızlığımla gayette mutluyum.
Dimi Spak :)
Mantıksızlık insanın eğlencesidir bence. Ne dersen he derler ondan sonra. Rahat rahat sebebin olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^