19 Eki 2008

[Müzik]

Bu yazımı öksüre öksüre yazıyorum, boğazıma küçük birşey takıldı blog.
Google Analytics ayarlarıma baktım. Oooo karakatliamdan gelenler de varmış. Hoş gelmişler valla.
Deep peat yazıp gelenler baya vakit geçiriyor. Peat tekniğiyle çok alakası olmasa da baya okumuşlar. Ama sonucunda ne araştırdıklarını unutmaları gibi bi tehlike var :)
Etiket bulutu yapmak istiyorum sana ama kabul ediyorum bi türlü beceremedim.

Rock Station Fest.'te yaklaşıyor, gitmekle gitmemek arası kaldım açıkçası. Bu sene baya iyi gruplar var. Ve beni rock müzikle tanıştıran Burak Acarın grubu Maskara var. Açıkçası onları izlemek için bile gidebilirim.
Maskara çok kaliteli bir Hard Rock grubu. Daha önce Overload adı ile arz-ı endam ederken, albümleri çıktıktan sonra Maskara olarak değiştirdiler. Gitaristleri Burak Acar, yaptığı işi çok iyi bilen ve 80'lerin Rock müziğini içine sindirmiş, sağlam biridir...



MySpace adresleri burada
Gitsem de, gitmesem de başarılar Rock Stationda Maskara'ya...
**********************************************************

Birde bu ara Sons Of Rock grubuna taktık. İspanyol, Madrid'li bir grup. Başarılılar.
Songs Of Rock şarkıları ile Rock tarihine saygı duruşundalar bir nevi...
My Name İs Lucille şarkılarıda güzel. En çok o şarkılarını seviyorum. Vokal bayanın sesi karakteristik bir ses. Musti onları aylar önce Myspace'de keşvetti. Sonra laf lafı açmış ve bize Cd yolladılar teee Madrid'den. Afferim:)


BuradanMy Space sayfasına girebilirsiniz...

Müzik böyle birşey işte...
Dünyanın her yerinden bağlar insanları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^