23 Eki 2008

Pikaplık Şarkılar vol.1









"Gurbetten gelmişim yorgunum hancı/Şuraya bir yatak ser yavaş yavaş
Aman karanlığı görmesin gözüm/Perdeleri ger yavaş yavaş

Garibim herşey bana yabancı/Dertliyim çekinme doldur hancı
Önce kımıldar hafif bir sancı/Ayrılık sonradan der yavaş yavaş...

Bende bir resmi var yarısı yırtık/On yıldır evimin kapısı örtük
Garip bir de sarhoş oldu mu artık/Bütün sırlarını der yavaş yavaş

İşte hancı ben her zaman böyleyim/Öteyi ne sen sor ne ben söyleyim
Kaldır artık boş kadehi neyleyim/Şu bizim hesabı gör yavaş yavaş...."


Bu şarkıyı keşvettim geçen günlerde...Ajda Pekkan ve Tanju Okanın mükemmel yorumları...
Aklıma,kendim geldim...Pikapta dadından yenmez,arayıp arşive konulası şarkı...

buradan,dinleyin...İzleyin diye tavsiye etmiyorum,malum en gıcık olduğum dizinin müziğiymiş...Neyse...

1 yorum:

  1. ben de çok severim nostaljik şarkıları böle bunu da sevdim hayret nası duymamışım daha önce.Ama hırsız polise gıcık olmak konusunda aynı fikirde olamiyciim benim en sevdiklerimden biridir.Timuçin Esen'e körkütük aşık olmamın da etkisi var tabi eheueheue

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^