19 Eki 2008

SANNY ABİ VE ASİCESET BENZERLİĞİ:)

Geçen eski dergicilere gittim. En sevdiğim şeyler ya eski dergiler kitaplar. Eskiye ait her şey ilgi alanıma giriyor. 1970'li yılların gazete ilavesi olan bir sürü Samanyolu aldım.
Aman ne mutlu oldum. İçinde abuk subuk şeyler var, açık saçık çizgi romanlar var, yemek tarifleri, fotoroman ve patronlar var. Ama ne patronlar. Valla eski kıyafet modelleri arıyorsanız elzem bence samanyolu dergileri. Çok güzel modeller var.
Neyse içinde bir tanesinin bu fotoromanı buldum.
Anaaa baktım esas oğlan Sanny aynı bizim ceset:)
Ekleyimde oda görsün dedim.
Mitoz bölünmelerine Sanny'ide ekleyelim cesetcim:)
*Bu arada kıza tavır yapıyosun ama bir yandan da.

"Özel hayatımı sır gibi saklarım,
ama istersen seni evime götürebilirim"

Bu repliği Nuri Alço ile hazırlamış olabilirsin Sanny :)



Veee Vintage!
E-baydan gelen STEPPENWOLF tişörtü...
Baya ince ama olsun...Güzel yaaaa:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^