19 Eki 2008

SHADES

Image Hosted by ImageShack.us

Ya bu dükkan Ankarayı sevme nedenim resmen...
Küçücük dükkanda o kadar şey varki...Plaklar,cdler,konser DVD'leri,acayip kaliteli tişörtler,figürler...
Ulen oraya buraya bakmaktan kafa kalmıyor...Geçen gittiğimde Kiss ve Beatles figürleri vardı...Birde her gittiğimde gördüğüm Kiss tişörtü...Alıcam kesin...
Birde bir sürü Rush plağı gelmişti...
Dükkanın sahibi Süleyman abi,çok iyi bir müzik dinleyicisidir...Öyle herkese eyvallahı yoktur...Önceleri soğuk görünür insana...
Birde oraya gittiğimizde değişmeyen şeylerden biri,yaz kıs meyve vs. şey ikram etmesidir...
Aradığınız bir albümü ordan temin edebilirsiniz,yoksa bile yardımcı olur getirtir...
İlk plağımı hediye vermişti bana...Gerçi çok sağlam değildi,ama ben o plağa para vericektim...Çok mutlu olmuştum...Rush plağıydı...
Güzide bir dükkandır,çok severim...
Image Hosted by ImageShack.us

1 yorum:

  1. Ankara'da nerde burdası???Çok güzel bi yere benziyo.Cevap atarsan benim sayfama atar mısın?

    (Yorum yapmayanlara bende gıcığım^_^)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^