19 Eki 2008

SUNAY AKIN

Hergün Mahya Işıklarını takip etmeye çalışıyorum...O kadar kaliteli ve hoş bir proğramki...Bugünde Sunay Akın'ı başka bir programda izledim...Oyuncak Müzesinin bahçesinde söyleşi yapıyorlardı...
Sunay Akınla aynı zamanda yaşıyor olmaktan hep mutluluk duydum...İnsana huzr veriyor onu dinlemek...
Bugün ama tam düşündüğüm ve hissettiğim sözleri söyledi...

"Kadınların ve çocukların haklarının olmadığı ve saygı duyulmadığı toplumlar,geri kalmaya mahkumdur" dedi...
Çok doğru...Halen ülkemizde bu iki insan grubuna saygı duyulmuyor...Çocuklara evebeynler saygı göstermek adına,pahalı oyuncaklar,bilgisayar oyunları ve parlak olduğunu sandıkları gelecek vadediyorlar...Peki gerisi...Varmı?
Ve işte tam düşündüğüm laf diye beni yerimden kaldıran lafı söyledi...

"Gençleri kınıyorlar,bunlar yozlaştı diyorlar...Onları kınamaya ne hakkımız var?...Onları biz yetiştirdik,bu hale getirdik...Kınanması gereken biri varsa,kendimiziz!"...
İşte bu ya...
Daha ne denirki?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^