20 Eki 2008

VF[Vempayır Fireks]


Ehuheheh,bugünkü nostaljik malzemem kendileri:)
Eskiden,çocuktuk o zamanlar:)
Aman bi üç,dört sene önce yani:)
Eski kavramıma bak lan:),neyse biz bu siteyi keşvettik arkadaşla...Ana ne oğlanlar varmış diye,yırdumun malı olarak girmeye başladık:)
Sonra herkes resim neyim koyuyo,resim koyan kızlarada bir asılıyolar bi asılıyolar sorma:),biz eksik kalırmıyız,önce bir fotoğraf makinası edindik...Sonra başladık cık cık cık resim çekmeye:),o sıralardada saçımı kırmızı yaptığım zamanlardan biriydi...Anam bir fotolar çektik gotik gudik:),komedi:)
Sokakta görsen bi kot bir tişört sıfır makyaj hatunuz,ama resimlerde tüller neler(allah beni ne etsin,ne etsin,kafama gözüme mıçayım:)bide işin komiği o yazdığımız şeyleride dinlemiyoruz...Yani ben daha hard rock,heavy metal fln dinlerken,gerzek gerzek gruplar dinlemeye kasıyorum:),o arkadaşım halen öyle ama,black metalden anlamaz ama bilekçi bebeler çok yakışıklı diye black metal dinliyor modlarında geziyo:)...
Neyse;
Anam bize bir asılıyorlarki,abov:),hepisde hoş tatlı çocuklar:)
Nası mutluyuz:),sonra cultlara fln girmeye başladık...Millete aklımız sıra laf yetiştirceğiz:)
Bi yere bişey yazıyoruz,cevap ne yazdılar...Hemen girip bakıyoruz,birbirimizin götünü kaldıran mal mal şeyler yazıyoruz...
Sonra bir cult kurduk...Anaaaa orda bu arkadaşımla bi birbirimize girdikki sorma:)
Güya arkadaşız:)
Sonra zaten mal bir sebebden ötürü küstük:)
Neyse bunu ekleyenler,bunla konuşanlar benide ekliyo:),aynı ortam lan tabi ekliyecek...Bu bir bozuluyoki sorma...Sanki kocasını elinden aldım malın:)
Ben salak benim arkadaşlarım bunu ekliyince anlayış abidesi(niye öle bişey yaptısam?)
Sonra beni baymaya başladı bu muhabbetler...Herkese puan ver,aman ne iyi profil,vs.,cultlarda onun dalına basma,buna tokanma fln...Baydı resmen baydı...
Birde o konuştuğum çocuklarda boş beleş tipler...Sadece aklı müziğe çalışan bebeler...
Birde dünyaya sayıp sövmeye...
Neyse uzuuuuuuuun süredir girmiyodum...Unutmuşum lan...Facebookta beni ordan ekleyen bir insaniyet bahsetti,vf vardı diye:)
VF'derdik bide...Kısaltırdık,komedi:)
Girdim baktım,o malımtrak resimlerimden bir iki:)
Lan dedim,bi şeytan dürttü,bi iki resim koydum...Herşey aynı lan...Ordaki kişilerde:),yaşlanmışlar acuk:)
Bide müzik zevkleri değişmiş:),mesela çok pis gotik olanlar rakır olmuş:)
Arada bi takılayım bari,eğlence olur,iki gülerim:)
Nostalji yaptım nan!
Sezen Cumhur Önal gibi mesudum:)

NOT*Bu yazıyı yazdıktan yaklaşık bi bir saat sonra,amaaan yemişim vf'yi diyerekten profilimi sildim:)
Hayırlı olsun,büyümüşüm:)

4 yorum:

  1. Sanal aşkların meşhur olduğu dönemlerdi.. Tabii benim de bu nimetten faydalanmamam olanaksızdı..
    Adam pek karizmatik resimler falan koyuyor msne.. O zaman Facebook falan da yok.. VF'e koymuş birkaç resim.. Hani VF de çok şaşaklı yer ya o zamanlar.. Sanıyorum ki deli bi'şey bu velet.. Neyse birkaç ay içinde buluşmaya karar veriyoruz..
    Yanıma gelen çocuğun, 1.50 boyunda 35 kilo, kara kuru bi' çinganımsı olması sonucu benim VF hakkında düşüncelerim yerle bir oluyor.. Oluyor.. Oluyooor..

    YanıtlaSil
  2. Ehuheheh,pis gotik,bilek fln dinlerler o kara kurular:)

    YanıtlaSil
  3. ayy bi ara bende takılıyodum baktım gotik görünüşlü apaçilerden ibaret, konuşacak konu yok hadi bana eyvallah dedim :) 3-4 sene oluyor girmiyorum bile

    YanıtlaSil
  4. Homo Lodens insanları ((: Bahsedilen müzikte; o bahsedilen sitede amaç değil,araç zaten..Oysa dinlenesi cok da saglam gruplar mevcut yine o tarzda!)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^