19 Eki 2008

Zat-ı Muhterem İnsan SLASH'ın Evceğizi!

Evet,gene bir kendi çapımda ünlülerin evleri köşemden sesleniyorum sizlere:)
Bu sefer Slash'ın evine konuk oluyoruz...
Valla ben ilk görünce bi hassssstr çektim...
Eve bak lan!...
Evin dekorasyonuna falan takılmadım,manzaraya bakın ya...
İnsan pencerelere yapışır şerefsizim:)
Hele o balkon...
Off ya,bir daha izleyip,bulmayacam ünlülerin evlerini...
Bi Alanis'de yapayım bırakıcam bu işleri:)
Evimin kadını olucam:)ehuheheh:)

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Bu figürede bittim:)
Geçen annem ulvi ve beni anlatan bir laf etti:)
Hah dedim işte,beni anlayabilimiş olmanı yirim:)
Senin evin olunca(ahh ahhh ahhh ahhh!),kesin süs eşyaların figürler,plaklar,kitaplar olur...Bari çeyizinide ona göre düzenleyim:)
Anneye bak lan!
Düzenle düzenle...
Önce bir Alice Cooper figürü istiyorum, sonra Slash olabilir,kampanyaya girer taksit yaparız:)
Sonra şu üstü grup elemanlarının fln olduğu kaşıklara gireriz:)
Sonra bir Rob Hardford figürü:),sonra Tori Amos bulmak için aranırım ben...
Kiss'ide es geçmemek lazım gelir:)
Sonra The Beatles:)
Sonra bi The Crow:)
Veeeee kesinlikle Freddy Krueger!

Image Hosted by ImageShack.us

1 yorum:

  1. Evin manzarasını görünce aklıma Antalya'nın mazı dağı geldi.Onun tepesine çıkıncada manzara gece buna benziyor.Fakat O tepeyi böyle güzel evler değil koca koca apartmanlar kaplıyor.İnanılmaz ucuz olan bu apartmanlarla tepeden aşağı doğru inen gecekondular manzaranın içine ediyor.Ayrıca suç işleyenler ve karaklık yollarla dolu bir bölge.Biz böyle yerleri niye değerlendiremeyiz anlamam.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^