23 Kas 2008

MÜZİK KARİYERİM


Bu aralar ortaokul günlerimi çok yaad etmeye başladım nedense...
Bunda Facebookunda baya etkisi olmuyo değil...Hiç hatırlamadığım,lan bu kimdi diye ciddi ciddi düşündüğüm kişiler ekliyo beni...Bi kız eklemiş beni,kimdi kimdi diye aşırı düşündüm...Sonra Ayısema'nın olduğunu hatırladım...Ulan ne hoş olmuş kız dedim...Varya bi şaşırdım...Tam bi garipti kız...İsmindende anlaşılacağı gibiydi:),ismide o değil aslında...Niye biz öle derdik onuda anlayamadım gitti:),işte çocuklar ne acımasız oluyoruz valla...
Geçen Turan Güneş'te salak salak otobüs beklerkene gözüme bi kız takıldı...Arabadan indi arkadaşları falan var,kız değilde giymeyi unuttuğu hayali eteği takıldı desem yeridir...Üstünde bi hırka var sadecene:)...oda kısa yani,süper kısa...Ben şöle bi baktım,duraktaki erkek nesli aboooov dedi,sonra yüzüne bakınca ben abooov dedim...
ŞU yazıda gördüğünüz Marlin Leyla tam karşımda...
Öle o bana baktı ben ona salak salak bi durumdu...Ben kıza bak kaşardı iiice olmuş dedim(ne kadar kötü ve adiyim,ne biçim arkadaşım:),oda ana satanist olmuş iyice diye baktı:)
Sonra gittiler...
Neyse ben ne anlatıcaktım heallam ya:)
Orta okulun başlarında falan ben aşırı Spice Girls hayranıydım...Ama öle böle değil,fanıydım resmen:)
Şarkılarını ezbere bilirdim,onların dansını ederdim...O zamanlar uydu,internet,youtube ve türevleri falan hakgetire...Kablolu yayında yok,anca Trt'deki Pop Saatine talimiz:),ondada canı isteyecek amcaların Spice Girls yayınlayacaklar...Ne zor işti ya izlemek:),dayımlara falan gidince köşe olurdum onlarda Number One,Mtv falan vardı,kimsenin yüzüne bakmaz onları izlerdim:)
Neyse ben Beybi Spice'dım...

Oda şu oluyo

Sınıfta kızlarla grup kurmuştuk...En amele tipli kızları seçmiştim...Bizim sınıfta malum taş kızlar vardı,onları gruba almadım...Çok eksik hissettiler kendilerini nihahahah:)
Biz böle yıl sonu partisine hazırlanıyoduk...Ayakkabılar aldırdım ekndimden büyük boyda:)
Tam beybi spice modundayım varya...Zaten o üstüme yapıştı sonra hiç çıkaramadım o olayı,ahh kız beni yaktım emi...Şirin bi hatun oldum çıktım sayende...
Yıl sonu gösterisi yaptık böle nası mutluyuz bi havalıyız:),amele tipli kızlarda bi halt olduk diye nasıl mutlular...
Neyse ben o zamnlarda bi öğrendim Spice Girls dağılmış...
Ah ah ah bende dağıldım...Ya niye dağıldılar diye oyuncakları elinden alınmış çocuklar gibi mızırdandım...
İşte benim müzik kariyerimde bu efenim...Spice Girls sayesinde son buldu...Bi dene yalandan konser verdik...
Ya dağılmasalardı varya ben uçacaktım kesin...Sugababes kızlarından biri bilem olabilirdim...Belkide Hepsi'de olurdum:),ehuheheh...
Beni bu hale Spice Girls getirdi...Pop müzikten soğudum:)Alacakları olsun,sonradan birleşmişlermiş...Amaaan napak artık sizi,Girlslüğünüzmü kalmış nineme dönmüşünüz:)
Yaa dediğim gibi tek müzik kariyerim bu...Milletin bi kariyeri var,yok efenim şurda soprano,yok şu grupta şarkı söleme falan:),bana bak onlara bak:)
Bide bazı tipler ayyy ben şu kadar yaşta Deep purple dinliyodum şunu dinliyodum bunu dinliyodum diye hava yaparlarya gıcık olurum...Ben küçükken teyzem Madonna çok dinlerdi,Belinda Carlaise dinlerdi,Whitney Houston,Mariah Carey dinlerdi...Annem zaten türkçe pop...Bi tek dinlediklerimin içinde şimdi İlhan İremle Övünürüm...
Onun dışındakileri sil süpür be...
Benim yakınımda bi velet olunca çok şanslı olacak...Mesela hala olucam ben...Çok kafa bi halası olacak bebişin:)
ehuheheh

1 yorum:

  1. ahahah varyaaa aynını biz yaptık,spice girls olup yıl sonu gösterisine çıktıydık ben de melcydim,ya varya bu spice girlsün bizim nesil üstünde çok fena etkileri var çoooook

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^