8 Kas 2008

RAKÇI Olmak Nası Bişey?

Image Hosted by ImageShack.us

Geçenlerde her zamanki gibi üstüme aynı şeyleri(yani bu gördüğünüz tişört ve pantılın:) giyip annemle market alışverişi yapmaya çıktım...Tabi anneler bir züccaciye(o ne be) tükkanı görünce direk ve net bir şekilde daldığı için yandaki tükkanada daldık...Neyse biz geziyoz annem diyo aaa bak sana şu bardak takımından alalım,şundan bundan yok çeyiiznde gibi garip gudik laflar ediyo,ben he he he diyerek içimden kaç kere daha ya sabır çektim diye düşünüyorum,o sırada arkamızda bir tükkana girdiğinde sana gölgenmiş gibi yıpışıp,ne arzu etmiştiniz elemanlarından biri var...Biz bi yere bakmaya yelteniyoruz,kız hemen ensende eöhh yani...
Bu sırada garip bi laf etti arkadaş bana...

"-Rakçı Olmak Nası Bişey?"
Ben Hööö diye kaldım...Annemi çekiştirdim çıktık...Lan sanki uzaylıyım ha...Hadi gotik fln olsam neyse...Yüzümde makyajın m si yok,bi tişört giydinmi millete felsefe anlatman lazım...İşte çocuğum rakçı olmak şu şu şu bişey...
Neyse,
Ondan bir iki gün sonra ekmek almaya yollandım...Yürüyom yolda,amcanın teki gel bakayım gel sen didi...Tabi aynı tişört,forma mahayetinde giyiyorum:)Adam bu ne üstündeki demezmi...Ben gene Hööööö!
Tişört! dedim...
-Ölü kafasının olduğu tişört giyilirmi?,siz gençler iyice azıttınız"
Yürüyüp gittim,cevap versen daha çok laf söyleyecek,malum ortalık emekli ve boş olup ona buna taciz etmeyi memleket meselesi sayan birçok yaşı geçkin dolu...Birşey söylesen bu sefer terbiyesiz olursun...
Gıcık oldum ya,sanki black metalci gibi geziyom anasını satiim...Öyle bile olsam kime neki?
Toplumumuzda insanların çoğu kendine değilde başkalarına bakıp,çitik aramayı doğal hakkıymış gibi görürse olacağı bu...
Onu bunu geçtimde halen Rakçı olmak nası bişey takıldım nan!
Nası bişeyki,yaşayıp duruyoz:)

6 yorum:

  1. ahh fenalık geldi bu insanlardan :) al bi biber gazı.. sana (adres dahil) sokakta bişey soran oldumu sık suratına... görsünler millete bulaşmak neymiş.. aaa ne bu cnm

    YanıtlaSil
  2. ahah yuh yaaa
    amca iskelet kafasını garipsemiş mini etekli pirsinkli dövmeli gotik ablaları görse napardı bilemicim
    o diilde bu nası güzel bi gülüş yahu bak bak doyamadım
    sen al bu resmi hedır yap günde 1500 kişi bu resme bakmaya gelmezse şerefsizim (:

    YanıtlaSil
  3. doğuda böyle şeyler daha tuhaf karşılanıo ya siyah makyaz dahi yaptığına yapacağina pişman ediolar insanı:)
    yolda giderken öküzlerden yediğin laf da cabası olur üstüne:)

    YanıtlaSil
  4. sen onu bunu boşverde ne tatlı hatunsun lan öle huh :\ (kıskanmaaa kıskanmaa, kenafir gözlerini çek kızın üzerinden puccaaa çekkk :ppP

    YanıtlaSil
  5. ester;bu fikri tuttum:)

    Teyyare;hedır yapabilirim sağım solum belli olmaz valla:)

    Böcek;öküz her yerde öküz:)

    Pucca;tenks beybi:)

    YanıtlaSil
  6. illa bir şey olmak zorundayız dimi sanki rakçı popçu pankçı hay allahım ne sığ fikirler ben hem rakçı hem pankçı hem hem bilmemneci olamaz mıyım ya da bu adamın üstüne vazife mi töbe töbeee

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^