26 Kas 2008

EMİNE TEYZE

Image Hosted by ImageShack.us
Şu an içim bir hoş ya...Emine teyzeye gelenler bizim evde...Herkes yarı ağlamaklı...Bende sabah bu resmi bulunca ağladım...Tutamadım kendimi...Bunu yaparkenki gün aklıma geldi..."Ayy kııız benimi yapıyosun" diye gülmüş,sonra da süzüle süzüle poz vermişti...Tamam kabul ediyorum pek matah bi resim değil...Ama onun yüz ifadelerini tam yansıtmışım...
O yüzündeki yılların yorgunluğunu,kimi zaman çağresizliğini,bıkmışlığını...
Görünce sanki o karşımdaymış gibi oldum...Bana o taraftan bakıyormuş gibi...

Emine teyzeyi ben hep herkese yardım eden,biraz aksi,asabi,çocuksu,çok konuşan hatta konuşup insanın beyin damarlarına hasar veren,bir yandanda eğlenceli ve çok temiz kalpli biri olarak hatırlayacağım...
Kendi durumu olmasa bile insanlara o kadar yardım ederdi ki...Gelene geçene yardım ederdi,maddi olarak yapamasa bile ya çocuğuna bakardı,ya da yemek yapardı...
Yemekleride ayrıydı...Karadeniz yemekleri yapardı,onu da geç kendince yapardı...
Bize tabak tabak yemek getirirdi...Ay kız çocuklar yesin derdi...Çilek çıkmışsa hemen bana getirirdi Syco sever diye...
Bazen yemekleri o kadar kötü olurdu ki,bi ara Bilimikle Eminem'in yemeklerine Hayır! diye dalga geçerdik:),ayıp ya kendimden utanıyorum şimdi:)
Ya onunki paylaşımdı,şimdi bir çok yerde olmayan şey...
Mahallede ne olmuş hemen öğrenirdi,Emine Ajans derdik:)
Birde dediğim gibi çok konuşurdu...Ama nasıl,tek onunlaysan sorun olmazdı ama birçok kişinin olduğu bi ortamda offf yani:)
Birde kıskanırdı,mesela annem başka biriyle konuşsun "Ayyy kıız beni unut sen" diye sitem ederdi...O da onun çocuksu yönüydü...
Çok küçük yaşta evlenmiş,neredeyse ağaçtan alıp,üstüne gelinlik giydirip evlendirmişler kendinde yaşça çok büyük biriyle...
Çok yokluk çekmiş,çok sıkıntı çekmiş...
Kanser boşuna olmadı...
Son zamanlarında bile üzüldü...
Birde çok olumsuz bakan bir kadındı,aksiydi...Herşeye "Allah kaaretsin!" derdi...
Komik komik kelimeleri vardı...Hollanda'ya Hollandra derdi...Küfürbaz'a küfürgen,tedirgine tedirgen derdi...
Çocuk gibi karanlıktan korkardı,elektrik kesilince evde kimse yoksa bize gelirdi korkmuş bi şekilde...2 gündür morgda olması o anlamdan beni düşündürdü...Ne biliyim korkar orda o yaa diye düşünmeden edemedim...
Çok güzel veeğlenceli kahve falı bakardı...Bazen dedikleride baya baya çıkardı...

Bütün bunlara rağmen onu o kadar severdik ki...İnsandı sonuçta,hataları olmasınmı?,o kadar şeyi yaşayan birindende beklenen bişey olsa gerek...
Çok üzüldüm ya,artık gerekli gereksiz saatlerde uğrayan,kötü olsada kendince yemekler getirip bunları paylaşan,komik şeyler söyleyip bizi güldüren,en önemliside kocaman bir kalple hep yanımızda olan Eminem'imiz yok...
Başımız sağolsun...
Mekanı cennet olsun...
Yukardakilerin işine karışmak gibi olmasın da,nolur orda cennete gitsin,bari orda çekmesin yaaa...

2 yorum:

  1. :(
    sycorox cidden resmi sen mi cizdin. basarili olmus emine teyze hep bu resminde yasayacak denese!

    YanıtlaSil
  2. yazık yaa mekanı cennet olsun etkilenio insan bilirim ne kötü şey:(

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^