16 Kas 2008

Yine Yeniden Müzik!

Uzuuun zamandır müzik köşesini yapmıyordum...Haydi Lütfiye geç ütüye cümlesi misali,haydi Syco başla çalmaya:)
Bu sefer iç kesici dinledikten sonra ah ulan cümlesini kurdurtacak şarkılar seçtim...Yani en azından bana bu aralar kurdurtuyo bu şarkılar...

Ne zaman bu şarkıyı duysam kayıtsız kalamam...Çok tarzım olmasada öle bayıla dinlediğim yegane şarkılardandır...Ve tabi bu ara ruh halime cuk oturunca malum sürekli dinliyorum...Bu arada Sugababes kızları neden hep hoş hatunlar oluyo...Kızların maşallahları var valla:),gelen gidenden daha bi hoş oluyo her seferinde...


Sugababes - Too Lost In You

*******************************************************
Ve yine beni başka ruh durumlarına sokan Roxette şarkısı;

Roxette - Spending my time

3 yorum:

  1. sugababesin bu şarkısını bende çok seviyorum
    bide bu şarkı zaten aşk her yerde filminin şarkısı o filmide çok severim izlemediysen tavsiye (:

    YanıtlaSil
  2. Sugabebesin klipleride şarkılarıda güzeldir=)diğer şarkıda hoşmuş...

    YanıtlaSil
  3. Roxette ne güzel gruptu.Çekmecelerimden birinde posterleri vardır büyük ihtimal.Hey gidi günler hey...

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^