20 Ara 2008

30'ların Syco'su

Bugünlerde genç olduğum için yaptığım herşeyi ilerde muhtemelen yapmayacağımı söylüyor herkes...
Mesela dün konuşuyoduk aile eşrafından biriyle,aaahh ahh bende senin yaşında deli gibi müzik dinlerdim,bilmediğim grup yoktu şimdi artık tvde Demet Akalını falan görüyorum dedi...Ulan eskiden dediği 2 sene kadar...
Dıdıdıdıdıdıdıdıdıııınnnn!
Beynime flaşlar çaktırdı bu söz...
Yani 30 yaşındaki Syco'yu düşündüm bi an...
Nasıl olurumki?
5 yıl sonra yani...

En Kötü Senaryo;
Syco evlenmiş evinin kadını olmuştur...Aile eşrafı tarafından evlendiği için bi tarafı yıkanıp durur...Aile içinde en İN çifttirler...
Böyle bayramlarda neyim adam yerine konur...
Evlenmiştir evet,yeni yeni mobilyaları,yemek yapmayı adam gibi öğrenmesi,onu bunu giydirmeyen kocası olmuştur...
Evde salak salak bütün gün gene msn başında geçer günleri...
Arada eve süs püs yapar...
Tv izler sıkıntıdan Seda Sayan'a Demet Akalın çıkmıştır,onun şarkılarına bi göz gezdirir...Hıııı fenada değilmiş diye geçirir içinden...Ama bi yandanda müziği sallamaz,anam ne giymiş o diye düşünür...

En İyi Senaryo(Allam Nolur Olsun Olsun Olsun,Amin Please:)
Syco bi sabah kalkar,böle güneş havada pırıl pırıl pırıldar bakar,Şöyleee uzuuun bi gerinir...Pc'yi açar bu sabaha hangi şarkı gider der ve bi Lynyrd Skynyrd açar...
Saçları belini geçmiş ve upuzundur...Evet evet yıllarca çok istediği uzun saçlarına kavuşmuştır...
İnceciktir,böle daş gibim:)
Hemen Lynyrd'la açmışken günü,tişörtünüde giyer(alttaki tişört,iyicene vintage kıvamına gelmeye başlamıştır bilem:)
Pc başında e-postalarına bakar,sevdiği insanlarla çene yapar...
Yeşilçayını yudumlar bi yandanda...
Güzeeel bir gündür heyhat...
İçeri gider,aşkısıylan fingirder iki:)
Dışarı çıkarlar,sevdiği güneş,sevdiği adam ve sevdiği insanlarla kahkaha dolu bir güne adımını atar...
Bugün güzeldir,hergün olduğu gibi...
...............................................................
İkincisi olsun nolur yalvarıyorum...Evet şimdiki Syco'nun hayatının 30'a uyarlanmış hali bu...Şimdiki hayatımdan çok farklı değil esasen...
Hayatımda 30'umda,40'ımda,50'imde hatta hatta 100'ümde bile müzik olsun diliyorum...
Yani deli gibi yana yakıla şarkı arayım günlerce,günlerce bi şarkıya takılıp kalmanın zevkini çıkarayım...
Müzik olsun,müzik beni sulasın beslesin...
Bi kaç yıl sonra terkedip gitmesin beni...
Ya da gençlik heveslerim olmasın...

2 yorum:

  1. yok anam yok korkma öle tıfıl oğlan bişeyle evlenmezsin sen rockerını bulursun mutlu mesut bebelerinize rock sevgisi işlersiniz.Kimi genç o birinin dediği gibi heves edio kimisi de bi tarza hayat boyu sadık kalıo

    YanıtlaSil
  2. amaan korkma sen o içi geçmiş evlileri.ben kıl olurum pee ben de böyleydim seni de görücez insanlarına.herkesi mutsuz etmek mi istiyorlar nedir dertleri.
    insan hayatının her döneminde hayattan zevk alacak şeyler bulabilir.O öyle yaşamayı tercih etmiş öyle yaşıyor bahanesi yok bence.
    inşallah 2.olasılık gerçek olur ve mutluu aşıık huzurlu ve sağlıklı bir hayat sürersin.insanlara da olumlu örnek olmuş olursun.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^