24 Ara 2008

Dıtdırırnııııııııııın! Büyümüşte Günün Bloğu Neyim Olmuş

Ay bunu yazmazsam çatlarım valla...

Blograzzi'de günün bloğu seçilmişiz nan:)
Varya bi garip oldumki,nasıl bi piskolojiymiş bu:),bana mesaj yazanlar falan olmasa ruhum duymayacaktı belkide,bu ara pek net sitelerinde dolanamıyorum:)
Varya sana ilk yazdığım zamanları hatırladım...Öbür bloğum mortu çekmişti,sapıtmıştı,artık taşınma zamanı diye seni açmıştım heyhat!
Öbür bloğumu açtığım zamana gittim,öle okunurum falan diye hiç beklemezdim,kendim çalar kendim oynarım hasabıyla,kendim okurum anca derdim...
Ama bakıyorum ben iki gün yazmayım,niye yazmıyosun bakıyım diye çıkışanlarım olmuş,inanamıyorum...Valla bi havaya girdimki şimdi,ehuhe:)
Teşekkür ederim,blograzzicilere...Sende et blog,bişeyler söyle,hep ben konuşuyorum bi iki kelamda sen et:)
Tamam ben Syco'ya bağlamaya başlamışken kaçiiim:)

9 yorum:

  1. ordna kutladım bi de burdan kutlayayım :P
    tebrikler canım..

    YanıtlaSil
  2. tebrikler sayko! :))
    hakediyodu, geç oldu ama temiz oldu..
    senin blog çok çekingen, bizmki yeri gelince bülbül gibi şakır :Pp yada senin konuşmalarını beğendiğinden, hiç araya giresi yok... :)))

    YanıtlaSil
  3. Orada kutladık ama burdan da kutlamamak olmaz.

    Tebrik ederim canım... :) Başarıların devamını dilerim.

    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  4. ohaa hiç haberim olmamış
    tebrikler böböyüm kendim olmuşumcasına mutluyum grurluyum (:

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canlarım ciğerlerim,valla mutlu oldum ya...

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^