24 Ara 2008

İLK KAR

İlk kar temalı yazımı sanada yaziiim,başın kel kalmasın yevrim:)
Dün gecenin sabaha ramak kalan bi saatinde yatiiim artıkta birilerine basılmayım diyerekten,yatma eğlemi göstererek(nası bi cümle ya!) yatağıma yöneldim,anaaa dışarsına bi baktım her yer bembeyaz olmuş çıkmış...İnce incede kar yağıyo...Anaaa bi sevindirik oldum,hemen fotoğraf makinasına sarıldım,camlar puslanmış onada İLK KAR yazdım öle çektim çok afilli bi resim çektiğimi sanaraktan...Sonra ince ince yağan karın sokak lambalarının falan büyüsüne dalarak uyuyakalmışım...Zaten gökyüzünü izleye izleye uyumakta alışkalığım oldu,kulaklık kulağımda baka baka sonunda pes diyip uyuyorum...Öyle bi anlattımki,sanki Paris anasınısatiiim:),öyle bi yerde yaşasam artık önümden beş dakka geçilmez herhal:)
Sabah uyandığımda kulaklıklar(hayret ettim ya bi sabahta boynuma dolanmadan,kulağımda ayrı bir cumhuriyette değillerdi,kulağımdalardı,eğittim onları:),Mike Tramp,Fotoğraf makinası üçlüsü karşıladı beni:)
Enteresan bi uyanıştı...Zaten varya yatağımın içinde herşey gezer benim:)
Mp3,telefon,fotoğraf makinası,kitap,çoraplar,kartlar vs. vs:)
İlk kar yürüyüşümüzüde yaptıııık:)
Öle yani,çektiğim fotolarıda ekliycektim ama pcde maalesef bi gram yer kalmamış...Fotoşop bile açılmıyo,herşeyi cdye atmamız lazım...
Neyse ikinci kar postunda görüşürük,esenle kalın
:)

1 yorum:

  1. yağh... ya kar tekrar yağmaz sende post yazmazsan.ben fotoğraf görmek istiyorum.hem ben bişey çekemedim kıskandım seni..

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^