28 Ara 2008

Kar Ve Şarkılar

Image Hosted by ImageShack.us


Puslu ve karlı bir Ankara pazarı...
Bugün polarlarımı çekip,dizi izleme moduna girdim...İndirip indirip,izliyorum...Elimde kahvem,çikolatam...Kaçık yengenin ardından kalan yegane iyi şey getirdiği çikolata oldu:)Fındıklı fındıklı:)

Ve güzel şarkılaaarrr...
Ehuhe anladın tabi müzik postu olduğunu demi çakkal:)

Görsel ve duysal bir post olacak haberin ola:)

İlk şarkım bu aralar yine baya bi takıldığım


Iron Wine&Calexico-He Lays In The Reins oluyor efenim...
Baya güzel şarkı dinleyin dinleyin...

Sonraaaa;

Bide Grateful Dead diyelim hemencecik...

Ve bana çok ince naif gelen şarkılardan biri geliyor...

Jüpiter Sunrise-Steal Me


Low Vs Diamond-Life After Love
Bir Seattle,Atlantic City,San Francisco,Chicago LA İndie Rock Grubu,ve güzel bir şarkı diyelim...Myspacelerinde öle yazıyodu ben onların yalancısıyım falla:)Kahveyle iyi gidiyo...

Ve Bir Süpriz şarkı...
Dinleyin baaalım ben çok taktım bu ara:)
Alla iiiliğini virsin Syco diyebiliteniz çok:)
..................................
Vee arkadaş camiamdan çok popüler bi şarkıyıda paylaşmadan edemiycem:)
Çevremdeki bi çok kişi aşık modda gezindiği için neredeyse marş olacak yakında...
"Ya benimsin,Ya da ölüsün!" iletileride gırlan gidiyor:)
Nolur Nolur Nolur...
Nolur Nolur Nolur...
Nolur Nolur Nolur...

Evet Doğru Tahmin Yasemin Mori ve Nolur Nolur Nolur...


Veee son şarkııı...
Bugünlük yiter anacım:)
Geçenlerde Egemenin MySpace'inde gördüğüm hemen araştırıp,bulup edindiğim güzel şarkıyı sona sakladım...
Ama bence akustik versiyonu çok güzel...Özlellikle onu edinin illaki...
Egemenede o şarkıyı bulmama vesile olduğu için teşekkürü borç bilirim efenim;)

LifeHouse-Sky Is Falling(Acoustic)

İveeet müzik yolculuğumuz bugünlük sona erdi azizim...Yine bekleriz...Al kahveni,çikolatanı gel...Onlarsız olmaz işin raconu bu:)ehuhe
Bende One Tree Hill'in 5.sezon 4. bölümünü izlemeye koyuluyum ufaktan ufaktan...
Görüşürüz,Tikkat edin kar yağıyo kayıp düşmeyin,sıkı giyinin,müziksiz kalmayın;)
Image Hosted by ImageShack.us

2 yorum:

  1. of çok güzel şarkılar bayıldım
    teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çikolataya bayıldım sabah sabah ağzımın suyu aktı :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^