18 Ara 2008

Velvet Tişörtleri

Yeni bastırdığım tişörtler efenim...
AC/DC Black Ice haricindekileri bastırdım...Hemde baya uygun fiyata...
Lynyrd Skynyrd FreeBird mükemmelötesi oldu:)
Kutluyorum aşık oldum ya:)
Mötley Crue'de tam istediğim gibi oldu...
Her ihtimale karşı elimde yıkamaya karar verdim valla:)

Arkadaşlar falan hemen resmini istiyoruz dediler,efenim makina yoktu elimde ben napiiim...
Alın bakın nirvananıza erin ha:)
Tükettiniz beni:)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Sonradan gelen edit:
Yerimiz şura oluyor;
VelvetShop
Bu net adresleri,oradan adreside alabiliniz efenim;)

5 yorum:

  1. güle güle kullan nefis görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. bu tişörtleri nerede bastırıyosun adresi verirmisin benimde böyle bi kaç tane sade sıkıcı tişörtüm var,renklensinler biraz...

    YanıtlaSil
  3. ben bastırmaktan çok boyama heveslisiyim araştırıp örencem ve boyicem
    ama tişörtlerin güzel olmuş valla güle güle giy

    YanıtlaSil
  4. Ben senin müzik zevkini yerim!

    Alkış!

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^