31 Ara 2008

Yeni Yıl Yeni Yıl Yeni Yıl,Bizlere Mutlu Olsun,Bizlere Kutlu Olsun

Böyle salak bi şarkı vardı:),Ben bunu düşününce arkasına yirmi üçnisaan kutlu olsun geliyor...Nalakaysa:)
Bu yıldan bahsederek başlayım...Çok güzel bir yılı geride bıraktım ilk defa...İlk defa arkama şöle bi baktığımda aslında yaşanmış ve yaşanan çok güzel günler,anlar gördüm...
Dün eski günlüklerimi karıştırdım...Varya işte o zaman ne kadar büyük bir yol katetdiğimi gördüm...Hep ondan önce hiç yol almamış gibi hissediyordum...Ama görünce eskileri,yazdıklarımı,hissettiklerimi falan koca bi "Helal Gız!" dedim kendime...
Bir kere kişisel gelişimim adına büyük adımlar attım...Soruna değil,çözüme odaklı biri olarak yaşamaya başladım...Şimdi çok kassamda aşırı olumsuz gezemiyorum...En fazla bir saat falan oluyo,sonra gene eski deli neşeli halime geri dönüyorum:)
Asabiyet desen minimum sınırlarda geziyo,bütün arkadaşlarım sinirlerinimi aldırdın diyolar...
Aramın bozuk olduğu bir çok kişiyle süperim...Affetme çalışmaları çok işe yaradı...Çevremde dolu beni seven kişi var...En önemlisi de,
Artık;KALABALIKLAR İÇİNDE YAPAYALNIZ HİSSETMİYORUM!
Kalabalıklarımla daha bi kalabalıklaşıyorum,şakırdıyorum cıvıldıyorum:)ehuhe nası laf la,deliliğime verin:)
Yani bu sene de böyle adam gibi geçti...
Darısı seneye'nin başına...
Valla istiyorum,bir dolu dileğim var anacım...

Dur yaziiim;
+En kısa zamanda kilo vermek...
+Fotoğraf makinası
+A$K!
+Bir dolu kitap
+Bir dolu plak
+Sevdiklerimle kahkahalarla dolu günler
+Yan odaya taşınmak
+Aileye bi dene bebiş(ben değil almiiim aman diyim,yalnış anlama Noel lütfen:)

İşte böyle yavrucanlar...
Nemi yapıcam Yılbaşı günü,pek bişey değil...
Öyle alengirli planlarım yok...Evde homini gırtlak tıkıncam,mal mal şeyler izleyip tombala oynıycam:),üst üste tombala yaparsam şanslı hissedicem kendimi,bu yılım güzel geçiçek behhh diycem:)
Zaten varya çevremde havalı geçirende bir kişi bilem yok,çok mutluyum o yüzden kimseyi kıskanmamada gerek yok:)nihahah:)Herkes eve talimmi ne:)
Bu arada yeni yılla beraber moda bölümleri neyimde ekliycem...Kendi çizimlerim,model tanıtımları falan olacak...


Bu yılın son şarkısı ne olsun diye düşünüp duruyorum...cingıl bels çalmıycam boşuna beklemeyin:)

Çok sevdiğim ve dilek yerine geçsin diye düşündüğüm güzel Scorpions şarkısı...

Herkese,kendilerini yanında özel hissettikleri kişilere gitsin...

Bu arada ben buruğum biraz...Beklediğim bişeyden halen ses seda yok...Ama bi yandanda çok şey beklememe konusunda ciddi gelişmeler kaydettiğimden,salla gitsin demek kalıyo bana da:)

Bütün okuyucularım,blog listemdeki,izlediğim takip ettiğim benimsediğim bütün blogır arkadaşlarım;herkesin Yeni yılını kutluyorum...
Bu yıl hepimize çok güzel gelecek...







2 yorum:

  1. Nedir bu kızların kilo takıntısı lan zayıfıda balık etlisi de:) şişmanıda
    sürekli bir kilo verme isteğinde mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  2. umarım yeni yıl sana bütün istediklerini fazlasıyla verir :)
    iyi ve mutlu ve aşk dolu ve başarılı ve para dolu vee bol kitaplı bir yıl dilerim :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^