23 Eki 2008

Pikaplık Şarkılar vol.1









"Gurbetten gelmişim yorgunum hancı/Şuraya bir yatak ser yavaş yavaş
Aman karanlığı görmesin gözüm/Perdeleri ger yavaş yavaş

Garibim herşey bana yabancı/Dertliyim çekinme doldur hancı
Önce kımıldar hafif bir sancı/Ayrılık sonradan der yavaş yavaş...

Bende bir resmi var yarısı yırtık/On yıldır evimin kapısı örtük
Garip bir de sarhoş oldu mu artık/Bütün sırlarını der yavaş yavaş

İşte hancı ben her zaman böyleyim/Öteyi ne sen sor ne ben söyleyim
Kaldır artık boş kadehi neyleyim/Şu bizim hesabı gör yavaş yavaş...."


Bu şarkıyı keşvettim geçen günlerde...Ajda Pekkan ve Tanju Okanın mükemmel yorumları...
Aklıma,kendim geldim...Pikapta dadından yenmez,arayıp arşive konulası şarkı...

buradan,dinleyin...İzleyin diye tavsiye etmiyorum,malum en gıcık olduğum dizinin müziğiymiş...Neyse...

20 Eki 2008

VF[Vempayır Fireks]


Ehuheheh,bugünkü nostaljik malzemem kendileri:)
Eskiden,çocuktuk o zamanlar:)
Aman bi üç,dört sene önce yani:)
Eski kavramıma bak lan:),neyse biz bu siteyi keşvettik arkadaşla...Ana ne oğlanlar varmış diye,yırdumun malı olarak girmeye başladık:)
Sonra herkes resim neyim koyuyo,resim koyan kızlarada bir asılıyolar bi asılıyolar sorma:),biz eksik kalırmıyız,önce bir fotoğraf makinası edindik...Sonra başladık cık cık cık resim çekmeye:),o sıralardada saçımı kırmızı yaptığım zamanlardan biriydi...Anam bir fotolar çektik gotik gudik:),komedi:)
Sokakta görsen bi kot bir tişört sıfır makyaj hatunuz,ama resimlerde tüller neler(allah beni ne etsin,ne etsin,kafama gözüme mıçayım:)bide işin komiği o yazdığımız şeyleride dinlemiyoruz...Yani ben daha hard rock,heavy metal fln dinlerken,gerzek gerzek gruplar dinlemeye kasıyorum:),o arkadaşım halen öyle ama,black metalden anlamaz ama bilekçi bebeler çok yakışıklı diye black metal dinliyor modlarında geziyo:)...
Neyse;
Anam bize bir asılıyorlarki,abov:),hepisde hoş tatlı çocuklar:)
Nası mutluyuz:),sonra cultlara fln girmeye başladık...Millete aklımız sıra laf yetiştirceğiz:)
Bi yere bişey yazıyoruz,cevap ne yazdılar...Hemen girip bakıyoruz,birbirimizin götünü kaldıran mal mal şeyler yazıyoruz...
Sonra bir cult kurduk...Anaaaa orda bu arkadaşımla bi birbirimize girdikki sorma:)
Güya arkadaşız:)
Sonra zaten mal bir sebebden ötürü küstük:)
Neyse bunu ekleyenler,bunla konuşanlar benide ekliyo:),aynı ortam lan tabi ekliyecek...Bu bir bozuluyoki sorma...Sanki kocasını elinden aldım malın:)
Ben salak benim arkadaşlarım bunu ekliyince anlayış abidesi(niye öle bişey yaptısam?)
Sonra beni baymaya başladı bu muhabbetler...Herkese puan ver,aman ne iyi profil,vs.,cultlarda onun dalına basma,buna tokanma fln...Baydı resmen baydı...
Birde o konuştuğum çocuklarda boş beleş tipler...Sadece aklı müziğe çalışan bebeler...
Birde dünyaya sayıp sövmeye...
Neyse uzuuuuuuuun süredir girmiyodum...Unutmuşum lan...Facebookta beni ordan ekleyen bir insaniyet bahsetti,vf vardı diye:)
VF'derdik bide...Kısaltırdık,komedi:)
Girdim baktım,o malımtrak resimlerimden bir iki:)
Lan dedim,bi şeytan dürttü,bi iki resim koydum...Herşey aynı lan...Ordaki kişilerde:),yaşlanmışlar acuk:)
Bide müzik zevkleri değişmiş:),mesela çok pis gotik olanlar rakır olmuş:)
Arada bi takılayım bari,eğlence olur,iki gülerim:)
Nostalji yaptım nan!
Sezen Cumhur Önal gibi mesudum:)

NOT*Bu yazıyı yazdıktan yaklaşık bi bir saat sonra,amaaan yemişim vf'yi diyerekten profilimi sildim:)
Hayırlı olsun,büyümüşüm:)

Kriz Anında Yapılacaklar

tehlike anında ilk kurtarılacak (mim) PrettyinThink mimlemiş...

"kriz geldi mi, gitti mi, daha da derinleşir mi, dalgalanır da mı durulur süpürürde mi uçurur diye konuşup dursun çok bilir ekonomistlerimiz, biz krize şerbetli coğrafyanın cambaz çalışan/işsiz insanları gelin bakalım kriz anında neyi ne kadar da kısabiliriz?"


Diyet yapmak için sebeb çıkar bizede:)
Gerçi diyet ürünler fln alamayız,havayı koklar yaşarız:)
Soracığıma televizyonları atarız...Zaten pek bi işe yaramıyolar,saçma salak şeyler:)
Sonra Derya Baykallaşırız,eski şeylerden yeni şeyler yaratma safsataları yaparız:)
Ankaradaki,şam şam şakıyan ve gereksiz yere cebimize yük olan o ışıklandırmaları def ederiz...
Yapay şelalelerin ve bunun gibi saçma şeyin sularını keseriz:)
Öyle şimdilik bunlar aklıma gelenler efenim...
Ben kimseye mim yollamıycam:)
Yada yollasammıki..Kime yollasam yapmış oluyo mimleri,heralde en son bana geliyo zahir:)

19 Eki 2008

SLEEP WITH BUTTERFLİES!

Image Hosted by ImageShack.us

Bu Christina Scabbia Hatunu Ne Güzel Bir Hatunmuş Lan!

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Valla:)
Sabah myspace listemdeki insaniyetlere göz atarkene karşılaştım kendisiylen:)
Aslında Lacuna Coil çok dinlemem...Hatta hiçde denebilir...
Ama hatun taşmış valle:)
Bu myspacede beni eklemişti:),millete söylemiştimde inanmamışlardı:)...
Hadi len demişlerdi:)
Ya dinlemediğim bir grubun solistini niye ekliyimki diye,bi sürü şey söylemiştimde küfür yemiştim:)
Şimdi düşündümde,hakkat bu hatun beni ne halta eklediki:)
Hoş hatun hoş...

Doğumgünü Mim'i!

Image Hosted by ImageShack.us
BabeGazelletarafından mimlemişim...
Konu hayalinizdeki doğum günü...

Bu seneye kadar,doğum günlerimden nefret eder bir bünyeydim...
Her ergen gibi dünyaya gelmiş olmaya gıcıktım...
Birde romantizmin vıcık vıcık olduğu bir günde doğunca,insan ister istemez dahada gıcık oluyo...
Bundan birkaç sene önce en kabus doğum günümü yaşamıştım...Kaltım sabah,en sevdiğim kankalarımla kutluyacaktık,gözümü açar açmaz annemle babam kavgaya tutuştu,o kadar moralim bozulduki ağla ağla içim geçti...Sonra bizimkiler gelicek diye apar topar gene ağlaya zırlaya hazırlık yaptık...Sonra kızlar geldi bi moralim yerine geldi...
İçmeye başladık hemen...Fotoğraf çekiyoz bir yandanda...Babam akıllısı hani sevgililer günüya,hani kavga ettilerya çiçek yollamış eve...Bunu gören,babası ölmüş arkadaşım kafayı sıyırdı,keşke benimde babam başımda olsaydıda annemle kavga edip böyle barışsalardı diye...Biz gene iç,iç,iç...Ağla,ağla...O kadar ağlak bir doğum günüydüki...Üstelik sevgililer günüydü ve o kısmısı daha bir bokluktu...

Bu sene ise ayrıca ilk sevdiğim doğum günümdü...O bahsedilen super sweet 16'daki kızlar gibi büyük şaaşaalı partiler gibi değil ama çok sıcak ve içten geçirdiğim ilk doğum günüm oldu...Bu pastayı yaptık...Sonra ben gene fotoğraf çektim...

Hayalimdeki doğum günüsü tabi çok başka...
İnsan hayallerinde sıradan bişey istemezya...
İlla farklı olacak...
Benim doğum günüm sırasında venedikte karnaval yapılıyor...O zamanlarda orada olmayı çok isterdim...Doğum günümü orda kutlamayı...
Ve tek başıma olmamayı...
İllaki romantizm yaşamayı iki dal saçma salak güle endekslemeyen biriyle olmayı...
Yada Prag'a gitmek isterdim...Kar yağsın...Dolalım iliklerimize kadar...
Çek birası içelim,anam ucuzmuş beah diyelim...Ardındanda votka ile ısınmayı umalım...
Oda olmazsa bir kafeye girip kahve içek:)
Tabi halimiz kalırsa...
Halimiz kalırsa,başka şeylerde yaparız...
Bize özel...
Böyle istiyorum bir doğum günü...
Her zamanki gibi salak salak dolansak bile,çevremiz en güzel kentler olsunda,oralarda salak salak dolanalım:)

Bende Pilli Cadıya'a devredeyim mimi

Güzide Parçalar

Bir pazar müziksiz geçermi?
Geçmez tabiki...
İlk Beirut-Elephant Gun dinliyorum...Beirut yeni yeni dinlemeye başladım...Ve baya sevdim kendilerini...

Beirut - Elephant Gun

Sonra birazda 70'lere gidiyorum...Grace Slick'in güzel güzü,güzel sesine tavım valla:)

Jefferson Airplane - Saturday Afternoon - 1969



Esasen Graham Nash'ın "Prison Song"u koymaya çok niyetlendim ama videosunu bulamadım
Malum Youtube kapalı!
Ve diğer sitelerdede SOAD'ınkiyle dolu...
Sinir oldum ama bu şarkısıda güzeldir bunla idare edin bari...

GRAHAM NASH - On The Line (OGWT, 1974)


Veee Kansas!
Veee "Carry On My Wayward Son"
Beirutla başlayıp,Kansasla bitiririm...
En güzide şarkılarımdandır,gözüm gibi severim:,nasıl bi tabirse artık:)

Kansas Carry On Wayward Son 1976

Zat-ı Muhterem İnsan SLASH'ın Evceğizi!

Evet,gene bir kendi çapımda ünlülerin evleri köşemden sesleniyorum sizlere:)
Bu sefer Slash'ın evine konuk oluyoruz...
Valla ben ilk görünce bi hassssstr çektim...
Eve bak lan!...
Evin dekorasyonuna falan takılmadım,manzaraya bakın ya...
İnsan pencerelere yapışır şerefsizim:)
Hele o balkon...
Off ya,bir daha izleyip,bulmayacam ünlülerin evlerini...
Bi Alanis'de yapayım bırakıcam bu işleri:)
Evimin kadını olucam:)ehuheheh:)

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Bu figürede bittim:)
Geçen annem ulvi ve beni anlatan bir laf etti:)
Hah dedim işte,beni anlayabilimiş olmanı yirim:)
Senin evin olunca(ahh ahhh ahhh ahhh!),kesin süs eşyaların figürler,plaklar,kitaplar olur...Bari çeyizinide ona göre düzenleyim:)
Anneye bak lan!
Düzenle düzenle...
Önce bir Alice Cooper figürü istiyorum, sonra Slash olabilir,kampanyaya girer taksit yaparız:)
Sonra şu üstü grup elemanlarının fln olduğu kaşıklara gireriz:)
Sonra bir Rob Hardford figürü:),sonra Tori Amos bulmak için aranırım ben...
Kiss'ide es geçmemek lazım gelir:)
Sonra The Beatles:)
Sonra bi The Crow:)
Veeeee kesinlikle Freddy Krueger!

Image Hosted by ImageShack.us

Kışkırtan Şeyler!

ÖZSÜT!Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Ne zaman gitsem şık şık şık fotoğraf makinama sarılıyorum,adamlar her içeri girdiğimde deli geliyor diye şöle birbirlerine bakıyorlar:)
Tatlı sevmeyende hayatı sevemez valla:)
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Alkol raflarında fotoğraf çekerken kovdular beni...
Çok bozuldum ya...Bende jelibonlar tarafına geçtim,ordaki adamda kovdu...Ulan sanki kraliyet marketi anasını satıyım...
Rakı raflarını çok seviyorum...

AMASRA

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

AMASRA

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

[Polyvore Sets]

DİRTYGLAM!


VAMP


RAMONES FAN!

FUN!

COWGİRL!

SOUTHERN!

HARLEY DAVİDSON STYLE!

LİSA SİMPSON STYLE

BLONDIE!

[Bulunamayan Kovboy Çizmeleri]



Kovboy çizmesi istiyorum be blog...
ebay'da piyasa araştırması yapıyorum...Esasen bence ben gene ebaydan alıcam gibi görünüyor...Ama annem bi ton laf yapıyo,"yavrucuğum ayakkabıyı,Vintage diye tutturma,malum mantar fln kaparsın uğraşmayalım" diyor...Ona göre Vintage dükkan açabilirmişim,ama o kıyafetleri giymemek maksadiyle!
Olurmu nan!:)
Çatlar patlar gene giyerim:)
Geçen sene Ankarada kovboy çizmesi diye gitmediğim yer,bakmadığım yer kalmadı...Teee samanpazarı,Ulus bile gezdim...Ama yok!
Zaten neyi arasam olmaz,moda olunca zebil olur!
Bu yüzden modayı hem sevip,hemde nefret edenlerdenim...
Moda bu olmamalı...Bir sezona dayatılmamalı...İnsanların moda anlayışları özgür olmalı...Geniş yelpazede sunulmalı...
Kovboy çizmesi eşşek kadar uzun ve bir karış topuklu olmazki...Türkiyedeki kovboy çizmesi anlayışıda buymuş...Arayışlarım sonucu anladım...Bide üstü pullu payetli olanları var,o konuya hiç girmeyim:)
"No Country For A Old Man"da birsürü görüp bu yılın başları gene depreşti sonra unuttum ama şimdi gene depreşti...
Çocukluğumdan beridir bir kowboy takıntısıdır gidiyor hade hayırlısı:)
Ebaydada valla güzel modeller karmışa çıkıp çıkıp duruyo bu akşam...
Öffff!
Bu arada erkek okuyucularıma kıyak gibi oldu resim:)

Güzel Şarkılar Ve Videolar!

Gene Müzik yavrucuğum...


Bülent Ortaçgil - Bu Su Hiç Durmaz 17.04.08 Mevzuhal

Ne zaman hava kapalı olsa,bu şarkıyı dinlemek içimden gelir gider...Esasen Bülent Ortaçgil yağmurda fln çok iyi gider...Birde Mevzuhal programı kapsamında bir video ile tam gider!

_____________________________

Ryan Adams & The Cardinals - Come pick me up
Veee Ryan Adams...Veee "Come Pick Me Up"
Bu şarkı çok anlamlıdır...Sabahları dinlerim,sonra bırakırım akşamüstleri dinlerim,sonra gecenin köründe gene dinlerim...
Bazen repeat'a alıp arka arkaya saatlerce dinlerim...
Ne güzel şarkıdır heyhat!

TORİ AMOS'un Evi

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

SUNAY AKIN

Hergün Mahya Işıklarını takip etmeye çalışıyorum...O kadar kaliteli ve hoş bir proğramki...Bugünde Sunay Akın'ı başka bir programda izledim...Oyuncak Müzesinin bahçesinde söyleşi yapıyorlardı...
Sunay Akınla aynı zamanda yaşıyor olmaktan hep mutluluk duydum...İnsana huzr veriyor onu dinlemek...
Bugün ama tam düşündüğüm ve hissettiğim sözleri söyledi...

"Kadınların ve çocukların haklarının olmadığı ve saygı duyulmadığı toplumlar,geri kalmaya mahkumdur" dedi...
Çok doğru...Halen ülkemizde bu iki insan grubuna saygı duyulmuyor...Çocuklara evebeynler saygı göstermek adına,pahalı oyuncaklar,bilgisayar oyunları ve parlak olduğunu sandıkları gelecek vadediyorlar...Peki gerisi...Varmı?
Ve işte tam düşündüğüm laf diye beni yerimden kaldıran lafı söyledi...

"Gençleri kınıyorlar,bunlar yozlaştı diyorlar...Onları kınamaya ne hakkımız var?...Onları biz yetiştirdik,bu hale getirdik...Kınanması gereken biri varsa,kendimiziz!"...
İşte bu ya...
Daha ne denirki?...

-Sycorox'Sal Fotoğraflar-

Image Hosted by ImageShack.us

SHADES

Image Hosted by ImageShack.us

Ya bu dükkan Ankarayı sevme nedenim resmen...
Küçücük dükkanda o kadar şey varki...Plaklar,cdler,konser DVD'leri,acayip kaliteli tişörtler,figürler...
Ulen oraya buraya bakmaktan kafa kalmıyor...Geçen gittiğimde Kiss ve Beatles figürleri vardı...Birde her gittiğimde gördüğüm Kiss tişörtü...Alıcam kesin...
Birde bir sürü Rush plağı gelmişti...
Dükkanın sahibi Süleyman abi,çok iyi bir müzik dinleyicisidir...Öyle herkese eyvallahı yoktur...Önceleri soğuk görünür insana...
Birde oraya gittiğimizde değişmeyen şeylerden biri,yaz kıs meyve vs. şey ikram etmesidir...
Aradığınız bir albümü ordan temin edebilirsiniz,yoksa bile yardımcı olur getirtir...
İlk plağımı hediye vermişti bana...Gerçi çok sağlam değildi,ama ben o plağa para vericektim...Çok mutlu olmuştum...Rush plağıydı...
Güzide bir dükkandır,çok severim...
Image Hosted by ImageShack.us

FOTOĞRAF

-CAFER BAKKAL-



Karşımıza CaferBakkal'ın uzantısı bakkal açılıyo.Caferin oğluyumuş...
Cafer kimmi?
Bizim mahallenin efsane bakkalıydı...
Orası hem bakkal,hem haberajansı,hem podyum,hem mahalle sosyetesinin mekanıydı...
Kadınlar yeni aldıkları kıyafetlerini orda sergilemeye giderlermiş:)
Cafere gösteri değil heralde:),orda bi sürü kişi olurmuş...Hava atmaya tabi:)
Sonra mahallenin dedikoducu karıları hemen rahat kulis yapabilmek için caferden bir ekmek,bi süt arası haber almaya özen gösterirlermiş...Sonra hemen eve gelip üstünü başını değiştirip,sokağa düşüp,kabul günlerinde alırlarmış soluğu...
Mahallenin veletleri,çikolata şeker almak için "Aneeea,bana para at,Cafer amca virmiyo birşey" diye mızıklanırlarmış...
Dün baktım,bakkal değil karşımdaki tükkan...Markette değil,göt kadar alan neresi market olacak...Mandıra olmuş...Bu küçücük yerlere mandıra adı koymanın anlamınıda bi anlayamadım gitti...Bakkal de kardeşim,özüne dön...Hatta Cafer Bakkal diye tabela as,bak nası para yaparsın...O kadar zaman geçti,mahalle halen unutamadı Cafer Bakkal günlerini...Oğlu açıyomuş dedikolduları kol gezdi...Herkes heyecan yaptı...
Ve açıldı...
Dün annem vay be Cafer'in oğlu açmış,Cafer napıyosa dedi...
Babam kötü durumdaymış dedi...Annemde ee olsun artık O kaç yıllık Cafer dedi...
Koptum bu dialoğa:)
Bakalım burası gene eski günlerdeki gibi popüler bir mekan olacakmı mahallede...
Bekliycez,görücez...

Kaç yıllık Sycorox'un sen,söyle bakalım!:)

[Müzik]

Bu yazımı öksüre öksüre yazıyorum, boğazıma küçük birşey takıldı blog.
Google Analytics ayarlarıma baktım. Oooo karakatliamdan gelenler de varmış. Hoş gelmişler valla.
Deep peat yazıp gelenler baya vakit geçiriyor. Peat tekniğiyle çok alakası olmasa da baya okumuşlar. Ama sonucunda ne araştırdıklarını unutmaları gibi bi tehlike var :)
Etiket bulutu yapmak istiyorum sana ama kabul ediyorum bi türlü beceremedim.

Rock Station Fest.'te yaklaşıyor, gitmekle gitmemek arası kaldım açıkçası. Bu sene baya iyi gruplar var. Ve beni rock müzikle tanıştıran Burak Acarın grubu Maskara var. Açıkçası onları izlemek için bile gidebilirim.
Maskara çok kaliteli bir Hard Rock grubu. Daha önce Overload adı ile arz-ı endam ederken, albümleri çıktıktan sonra Maskara olarak değiştirdiler. Gitaristleri Burak Acar, yaptığı işi çok iyi bilen ve 80'lerin Rock müziğini içine sindirmiş, sağlam biridir...



MySpace adresleri burada
Gitsem de, gitmesem de başarılar Rock Stationda Maskara'ya...
**********************************************************

Birde bu ara Sons Of Rock grubuna taktık. İspanyol, Madrid'li bir grup. Başarılılar.
Songs Of Rock şarkıları ile Rock tarihine saygı duruşundalar bir nevi...
My Name İs Lucille şarkılarıda güzel. En çok o şarkılarını seviyorum. Vokal bayanın sesi karakteristik bir ses. Musti onları aylar önce Myspace'de keşvetti. Sonra laf lafı açmış ve bize Cd yolladılar teee Madrid'den. Afferim:)


BuradanMy Space sayfasına girebilirsiniz...

Müzik böyle birşey işte...
Dünyanın her yerinden bağlar insanları...

Benim Müziğim...

Bu yazıyı uzun zamandır yazmayı planlıyordum. Sonra pikap gelince yazayım dedim. Geldi bu seferde makina tatile gitti :) Benim makina valla sürekli geziyo:) yerinde durduğu yok.

Kaçımız sevdiğimiz bir şarkının ilk melodilerini duyunca mutlu olmaz ki?
Müzik böyle birşeydir belki de. Yatıştırıcı,antidepresan etkili. Ne tarz dinliyor olduğumuz yada kimleri dinliyor olduğumuz fark etmez, müzik insana iyi gelir. Birleştirir insanları.

Mesela ben yıllardır rock ve metal müzik dinlerim. Ve benimle aynı şarkıları, grupları dinleyen kişileri görünce çok mutlu oluyorum ne yalan söyleyeyim. Diyelim Simpsonlar'da dinlediğim bir grubu yada rock öğelerini barındıran bir bölüm işlediklerinde pek bir keyifleniyorum.
Şarkılarda çok şey bulurum. Bazen şarkılarla paylaşırım yalnızlığımı. Mesela akşamları Scorpions "Dusk in the wind" dinlemeden uyuyamıyorum bu aralar.
Kendimi güçlü hissetmek istediğimde Manowar dinlerim.
Tori Amos'ta piyanonun, müziğin ve liriklerin tadına varırım.
Judas'tan ne zaman "Before the down" dinlesem dalarım, dalarım, dalarım...
Skynyrd "Freebird" dinleyince hep mutlu olurum.
My Name Is Earl ve Supernatural'ı çok sevme nedenimin çaldıkları müzikler olduğunu itiraf edeyim. Earl'ın AC/DC hayranlığına ve Supernatural Dean karakterine hastayımdır.

Ama şu var ki hiçbir zaman şöyle iyi müzik dinleyicisiyimdir, şunları dinlerim diye kasım kasım kasılan müzikotoritesi kılıklı tiplerden olmadım hiç. Süper dinleyici olduğumu iddia etmem, sadece dinlerim, birilerine kendimi beğendirmek için müzik dinlemem. Sürekli olarak siyah giymem.
Grupların tişörtlerini çekip, karizma yapma peşinde olan ve çevresindekileri "şunları dinliyorum olm,benim kadar kim grup, şarkı bilir, en kıyıda köşedeki grupları, kişileri bilirim, müziği yaladım yuttum" diye hava yapan tiplere kıl olurum.
Evet hayat değişir, yaşam çeşitlenir, elbiseler, topuklu ayakkabılar giyersin, makyajın daha bir kadınsılaşır ama rock ve metal sevginden birşey kaybetmezsin. Çünkü zaten alakası da yoktur. Dış görünüşün bu diye özenti diyen tiplere bi güler geçersin.

1 yıl önce metal dinleyen ve bir ton grup dinliyorum diye havasından geçilmeyen arkadaşların şimdiki hallerine bakarsın. Adam der, yaşlandık, artık club, house dinliyoruz. İyidir hoştur ama nerede senin o yere göğe sığdıramadığın gerçek metal sevgin?
Değişmeyen tek şey 1yıl önce de kimseyi beğenmiyordu,"en" oydu, şimdide :)

En daimi olan şey benim için, dinlediğim şarkılardan bıkmayacak olmamdır. Gelgeç değildir bu şarkılar. 60'dan, 70'den, 80'den gelen, kaç nesili büyütmüş ve büyütmeye de devam eden şarkılardır. Gerçek müziğin anlamı budur ve keramet buradadır.
Evet belki bazıları gibi yüzlerce grup, kişi bilmeyebilirim, bilgisayarımda devasa bir müzik arşivine sahip değilimdir (maalesef bizim pc ile imkanı yok) ama ben kendimce en sevdiğim müziklere sahibim.

Bu ara sonunda pikap sahibi olduk. Arkadaşlara anlatıyorum dalga geçiyorlar benle, kaliteli olmaz ki sesi fln diye. Ya ben o şarkıları birde ruhlarıyla dinlemek için aldım o aleti. O şarkının yazıldığı tarihe dönmek için. Düşünmek için lan bu plağı ilk dinleyen neler hissetmiştir diye. Şarkının ilk çıktığı dönemlere gitmek için. İnanılmaz bir zevk ama. Tavsiye ederim. Bundan sonra pikap hep hayatımın bir parçası olacak...

Yani her ne kadar Türkiyede rock ve metali sırf farklı görünmek ve artistlik havalara girmek adına dinleyenler de olsa, bu beni pek ırgalamıyor. Çünkü kaliteli dinleyicilerinde varlığını biliyorum. Teenager'lığımın geçmesi evresindeyim. İddia ettikleri gibi 3-5 sene sonra bırakmadım, halen dinliyorum ve dinleyeceğim de. İlk dinlemeye çok bilgili ve müzikten gerçekten anlayan bir abi sayesinde Dokken-Alone Again ile başlamıştım. Hey gidi günler hey. O zamanlar 14 yaşımdaydım. Şimdi 24 yaşındayım, halen Alone Again'i ilk dinlediğim günkü gibi zevkle dinlerim.

Her ne kadar şu an imkanlarım el vermese de, ileride kendimce güzel bir plak ve müzik arşivim olacağına inanıyorum. Güzel konserlere gideceğim. Ve benim gibi rock ve metale gönlünü koymuş dinleyicileri gördüğümde daha bir mutlu olucam hep.

Aslanlarım yaa diyeceğim gülerek.

*Bu arada müzik köşesinide açtım canımcım...


-Scorpions-Dusk In The Wind
-Bon Jovi-Always
-Steppenwolf-Born To Be Wild
-Bob Seger-Bad Company
-Jefferson Airplane-Somebody To Love

Bugünlük bunlar yavrum;)

SANNY ABİ VE ASİCESET BENZERLİĞİ:)

Geçen eski dergicilere gittim. En sevdiğim şeyler ya eski dergiler kitaplar. Eskiye ait her şey ilgi alanıma giriyor. 1970'li yılların gazete ilavesi olan bir sürü Samanyolu aldım.
Aman ne mutlu oldum. İçinde abuk subuk şeyler var, açık saçık çizgi romanlar var, yemek tarifleri, fotoroman ve patronlar var. Ama ne patronlar. Valla eski kıyafet modelleri arıyorsanız elzem bence samanyolu dergileri. Çok güzel modeller var.
Neyse içinde bir tanesinin bu fotoromanı buldum.
Anaaa baktım esas oğlan Sanny aynı bizim ceset:)
Ekleyimde oda görsün dedim.
Mitoz bölünmelerine Sanny'ide ekleyelim cesetcim:)
*Bu arada kıza tavır yapıyosun ama bir yandan da.

"Özel hayatımı sır gibi saklarım,
ama istersen seni evime götürebilirim"

Bu repliği Nuri Alço ile hazırlamış olabilirsin Sanny :)



Veee Vintage!
E-baydan gelen STEPPENWOLF tişörtü...
Baya ince ama olsun...Güzel yaaaa:)