29 Kas 2008

Şarkılar Seni Söyler...Dillerde Name Adın...

Bu kadar alaturka bir başlığın ardından gelen şarkılara bakın hele,ehuheh:)
Ohoooo müzik köşemi unutup gittim bir süredir...
Olmaz böle...
Bu ara taktığım şarkılar var...
Baya baya takıkım üçünede(takıkım ne ya:)

Öncelikle Natasha Khan'ın grubundan güzide ve klibi harika şarkısını seçtim...Burada kaçık Lily Allen insanına naadar benzemiş öle hanım kızımız...Ama değişik bir klip,en iyi klip ödülünü almış haberim yokkene:)
Whats a girl to do? hahaaaaaaaaaaa diyor kendileri...

Bat for lashes - what's a girl to do


Sonracığıma bu şarkıyada takıkım bu aralar...Black Crowes'in en sevdiğim şarkısı,böle dinledikçe dinliyorum...

Black Crowes - She Talks To Angels



Ve her zaman ara ara takık olduğum,bazen evde Wait Wait diye gezindiğim,içimi oyan şarkı:)
Buyrun efenim...

26 Kas 2008

EMİNE TEYZE

Image Hosted by ImageShack.us
Şu an içim bir hoş ya...Emine teyzeye gelenler bizim evde...Herkes yarı ağlamaklı...Bende sabah bu resmi bulunca ağladım...Tutamadım kendimi...Bunu yaparkenki gün aklıma geldi..."Ayy kııız benimi yapıyosun" diye gülmüş,sonra da süzüle süzüle poz vermişti...Tamam kabul ediyorum pek matah bi resim değil...Ama onun yüz ifadelerini tam yansıtmışım...
O yüzündeki yılların yorgunluğunu,kimi zaman çağresizliğini,bıkmışlığını...
Görünce sanki o karşımdaymış gibi oldum...Bana o taraftan bakıyormuş gibi...

Emine teyzeyi ben hep herkese yardım eden,biraz aksi,asabi,çocuksu,çok konuşan hatta konuşup insanın beyin damarlarına hasar veren,bir yandanda eğlenceli ve çok temiz kalpli biri olarak hatırlayacağım...
Kendi durumu olmasa bile insanlara o kadar yardım ederdi ki...Gelene geçene yardım ederdi,maddi olarak yapamasa bile ya çocuğuna bakardı,ya da yemek yapardı...
Yemekleride ayrıydı...Karadeniz yemekleri yapardı,onu da geç kendince yapardı...
Bize tabak tabak yemek getirirdi...Ay kız çocuklar yesin derdi...Çilek çıkmışsa hemen bana getirirdi Syco sever diye...
Bazen yemekleri o kadar kötü olurdu ki,bi ara Bilimikle Eminem'in yemeklerine Hayır! diye dalga geçerdik:),ayıp ya kendimden utanıyorum şimdi:)
Ya onunki paylaşımdı,şimdi bir çok yerde olmayan şey...
Mahallede ne olmuş hemen öğrenirdi,Emine Ajans derdik:)
Birde dediğim gibi çok konuşurdu...Ama nasıl,tek onunlaysan sorun olmazdı ama birçok kişinin olduğu bi ortamda offf yani:)
Birde kıskanırdı,mesela annem başka biriyle konuşsun "Ayyy kıız beni unut sen" diye sitem ederdi...O da onun çocuksu yönüydü...
Çok küçük yaşta evlenmiş,neredeyse ağaçtan alıp,üstüne gelinlik giydirip evlendirmişler kendinde yaşça çok büyük biriyle...
Çok yokluk çekmiş,çok sıkıntı çekmiş...
Kanser boşuna olmadı...
Son zamanlarında bile üzüldü...
Birde çok olumsuz bakan bir kadındı,aksiydi...Herşeye "Allah kaaretsin!" derdi...
Komik komik kelimeleri vardı...Hollanda'ya Hollandra derdi...Küfürbaz'a küfürgen,tedirgine tedirgen derdi...
Çocuk gibi karanlıktan korkardı,elektrik kesilince evde kimse yoksa bize gelirdi korkmuş bi şekilde...2 gündür morgda olması o anlamdan beni düşündürdü...Ne biliyim korkar orda o yaa diye düşünmeden edemedim...
Çok güzel veeğlenceli kahve falı bakardı...Bazen dedikleride baya baya çıkardı...

Bütün bunlara rağmen onu o kadar severdik ki...İnsandı sonuçta,hataları olmasınmı?,o kadar şeyi yaşayan birindende beklenen bişey olsa gerek...
Çok üzüldüm ya,artık gerekli gereksiz saatlerde uğrayan,kötü olsada kendince yemekler getirip bunları paylaşan,komik şeyler söyleyip bizi güldüren,en önemliside kocaman bir kalple hep yanımızda olan Eminem'imiz yok...
Başımız sağolsun...
Mekanı cennet olsun...
Yukardakilerin işine karışmak gibi olmasın da,nolur orda cennete gitsin,bari orda çekmesin yaaa...

24 Kas 2008

SONBAHAR

Üzgünüm gene...
Çok sevdiğim biri yine Kanserden göçtü gitti bu sabah...
Oysaki o kadar canlı neşeli uyanmıştım ki...
Mekanı cennet olsun...
Ki olacaktır büyük ihtimalle...
Onunla ilgili bir post yazıcam daha sonra...

23 Kas 2008

MÜZİK KARİYERİM


Bu aralar ortaokul günlerimi çok yaad etmeye başladım nedense...
Bunda Facebookunda baya etkisi olmuyo değil...Hiç hatırlamadığım,lan bu kimdi diye ciddi ciddi düşündüğüm kişiler ekliyo beni...Bi kız eklemiş beni,kimdi kimdi diye aşırı düşündüm...Sonra Ayısema'nın olduğunu hatırladım...Ulan ne hoş olmuş kız dedim...Varya bi şaşırdım...Tam bi garipti kız...İsmindende anlaşılacağı gibiydi:),ismide o değil aslında...Niye biz öle derdik onuda anlayamadım gitti:),işte çocuklar ne acımasız oluyoruz valla...
Geçen Turan Güneş'te salak salak otobüs beklerkene gözüme bi kız takıldı...Arabadan indi arkadaşları falan var,kız değilde giymeyi unuttuğu hayali eteği takıldı desem yeridir...Üstünde bi hırka var sadecene:)...oda kısa yani,süper kısa...Ben şöle bi baktım,duraktaki erkek nesli aboooov dedi,sonra yüzüne bakınca ben abooov dedim...
ŞU yazıda gördüğünüz Marlin Leyla tam karşımda...
Öle o bana baktı ben ona salak salak bi durumdu...Ben kıza bak kaşardı iiice olmuş dedim(ne kadar kötü ve adiyim,ne biçim arkadaşım:),oda ana satanist olmuş iyice diye baktı:)
Sonra gittiler...
Neyse ben ne anlatıcaktım heallam ya:)
Orta okulun başlarında falan ben aşırı Spice Girls hayranıydım...Ama öle böle değil,fanıydım resmen:)
Şarkılarını ezbere bilirdim,onların dansını ederdim...O zamanlar uydu,internet,youtube ve türevleri falan hakgetire...Kablolu yayında yok,anca Trt'deki Pop Saatine talimiz:),ondada canı isteyecek amcaların Spice Girls yayınlayacaklar...Ne zor işti ya izlemek:),dayımlara falan gidince köşe olurdum onlarda Number One,Mtv falan vardı,kimsenin yüzüne bakmaz onları izlerdim:)
Neyse ben Beybi Spice'dım...

Oda şu oluyo

Sınıfta kızlarla grup kurmuştuk...En amele tipli kızları seçmiştim...Bizim sınıfta malum taş kızlar vardı,onları gruba almadım...Çok eksik hissettiler kendilerini nihahahah:)
Biz böle yıl sonu partisine hazırlanıyoduk...Ayakkabılar aldırdım ekndimden büyük boyda:)
Tam beybi spice modundayım varya...Zaten o üstüme yapıştı sonra hiç çıkaramadım o olayı,ahh kız beni yaktım emi...Şirin bi hatun oldum çıktım sayende...
Yıl sonu gösterisi yaptık böle nası mutluyuz bi havalıyız:),amele tipli kızlarda bi halt olduk diye nasıl mutlular...
Neyse ben o zamnlarda bi öğrendim Spice Girls dağılmış...
Ah ah ah bende dağıldım...Ya niye dağıldılar diye oyuncakları elinden alınmış çocuklar gibi mızırdandım...
İşte benim müzik kariyerimde bu efenim...Spice Girls sayesinde son buldu...Bi dene yalandan konser verdik...
Ya dağılmasalardı varya ben uçacaktım kesin...Sugababes kızlarından biri bilem olabilirdim...Belkide Hepsi'de olurdum:),ehuheheh...
Beni bu hale Spice Girls getirdi...Pop müzikten soğudum:)Alacakları olsun,sonradan birleşmişlermiş...Amaaan napak artık sizi,Girlslüğünüzmü kalmış nineme dönmüşünüz:)
Yaa dediğim gibi tek müzik kariyerim bu...Milletin bi kariyeri var,yok efenim şurda soprano,yok şu grupta şarkı söleme falan:),bana bak onlara bak:)
Bide bazı tipler ayyy ben şu kadar yaşta Deep purple dinliyodum şunu dinliyodum bunu dinliyodum diye hava yaparlarya gıcık olurum...Ben küçükken teyzem Madonna çok dinlerdi,Belinda Carlaise dinlerdi,Whitney Houston,Mariah Carey dinlerdi...Annem zaten türkçe pop...Bi tek dinlediklerimin içinde şimdi İlhan İremle Övünürüm...
Onun dışındakileri sil süpür be...
Benim yakınımda bi velet olunca çok şanslı olacak...Mesela hala olucam ben...Çok kafa bi halası olacak bebişin:)
ehuheheh

16 Kas 2008

Yine Yeniden Müzik!

Uzuuun zamandır müzik köşesini yapmıyordum...Haydi Lütfiye geç ütüye cümlesi misali,haydi Syco başla çalmaya:)
Bu sefer iç kesici dinledikten sonra ah ulan cümlesini kurdurtacak şarkılar seçtim...Yani en azından bana bu aralar kurdurtuyo bu şarkılar...

Ne zaman bu şarkıyı duysam kayıtsız kalamam...Çok tarzım olmasada öle bayıla dinlediğim yegane şarkılardandır...Ve tabi bu ara ruh halime cuk oturunca malum sürekli dinliyorum...Bu arada Sugababes kızları neden hep hoş hatunlar oluyo...Kızların maşallahları var valla:),gelen gidenden daha bi hoş oluyo her seferinde...


Sugababes - Too Lost In You

*******************************************************
Ve yine beni başka ruh durumlarına sokan Roxette şarkısı;

Roxette - Spending my time

8 Kas 2008

RAKÇI Olmak Nası Bişey?

Image Hosted by ImageShack.us

Geçenlerde her zamanki gibi üstüme aynı şeyleri(yani bu gördüğünüz tişört ve pantılın:) giyip annemle market alışverişi yapmaya çıktım...Tabi anneler bir züccaciye(o ne be) tükkanı görünce direk ve net bir şekilde daldığı için yandaki tükkanada daldık...Neyse biz geziyoz annem diyo aaa bak sana şu bardak takımından alalım,şundan bundan yok çeyiiznde gibi garip gudik laflar ediyo,ben he he he diyerek içimden kaç kere daha ya sabır çektim diye düşünüyorum,o sırada arkamızda bir tükkana girdiğinde sana gölgenmiş gibi yıpışıp,ne arzu etmiştiniz elemanlarından biri var...Biz bi yere bakmaya yelteniyoruz,kız hemen ensende eöhh yani...
Bu sırada garip bi laf etti arkadaş bana...

"-Rakçı Olmak Nası Bişey?"
Ben Hööö diye kaldım...Annemi çekiştirdim çıktık...Lan sanki uzaylıyım ha...Hadi gotik fln olsam neyse...Yüzümde makyajın m si yok,bi tişört giydinmi millete felsefe anlatman lazım...İşte çocuğum rakçı olmak şu şu şu bişey...
Neyse,
Ondan bir iki gün sonra ekmek almaya yollandım...Yürüyom yolda,amcanın teki gel bakayım gel sen didi...Tabi aynı tişört,forma mahayetinde giyiyorum:)Adam bu ne üstündeki demezmi...Ben gene Hööööö!
Tişört! dedim...
-Ölü kafasının olduğu tişört giyilirmi?,siz gençler iyice azıttınız"
Yürüyüp gittim,cevap versen daha çok laf söyleyecek,malum ortalık emekli ve boş olup ona buna taciz etmeyi memleket meselesi sayan birçok yaşı geçkin dolu...Birşey söylesen bu sefer terbiyesiz olursun...
Gıcık oldum ya,sanki black metalci gibi geziyom anasını satiim...Öyle bile olsam kime neki?
Toplumumuzda insanların çoğu kendine değilde başkalarına bakıp,çitik aramayı doğal hakkıymış gibi görürse olacağı bu...
Onu bunu geçtimde halen Rakçı olmak nası bişey takıldım nan!
Nası bişeyki,yaşayıp duruyoz:)

3 Kas 2008

Artizlik Zamanlarım *1*

Çocukken çok artizmişim...Zaten ne zaman fotoğraf makinası görsem modlardan modlara girerim...Burda iki yaşında bi veletmişim:)

Image Hosted by ImageShack.us