31 Ara 2008

Yeni Yıl Yeni Yıl Yeni Yıl,Bizlere Mutlu Olsun,Bizlere Kutlu Olsun

Böyle salak bi şarkı vardı:),Ben bunu düşününce arkasına yirmi üçnisaan kutlu olsun geliyor...Nalakaysa:)
Bu yıldan bahsederek başlayım...Çok güzel bir yılı geride bıraktım ilk defa...İlk defa arkama şöle bi baktığımda aslında yaşanmış ve yaşanan çok güzel günler,anlar gördüm...
Dün eski günlüklerimi karıştırdım...Varya işte o zaman ne kadar büyük bir yol katetdiğimi gördüm...Hep ondan önce hiç yol almamış gibi hissediyordum...Ama görünce eskileri,yazdıklarımı,hissettiklerimi falan koca bi "Helal Gız!" dedim kendime...
Bir kere kişisel gelişimim adına büyük adımlar attım...Soruna değil,çözüme odaklı biri olarak yaşamaya başladım...Şimdi çok kassamda aşırı olumsuz gezemiyorum...En fazla bir saat falan oluyo,sonra gene eski deli neşeli halime geri dönüyorum:)
Asabiyet desen minimum sınırlarda geziyo,bütün arkadaşlarım sinirlerinimi aldırdın diyolar...
Aramın bozuk olduğu bir çok kişiyle süperim...Affetme çalışmaları çok işe yaradı...Çevremde dolu beni seven kişi var...En önemlisi de,
Artık;KALABALIKLAR İÇİNDE YAPAYALNIZ HİSSETMİYORUM!
Kalabalıklarımla daha bi kalabalıklaşıyorum,şakırdıyorum cıvıldıyorum:)ehuhe nası laf la,deliliğime verin:)
Yani bu sene de böyle adam gibi geçti...
Darısı seneye'nin başına...
Valla istiyorum,bir dolu dileğim var anacım...

Dur yaziiim;
+En kısa zamanda kilo vermek...
+Fotoğraf makinası
+A$K!
+Bir dolu kitap
+Bir dolu plak
+Sevdiklerimle kahkahalarla dolu günler
+Yan odaya taşınmak
+Aileye bi dene bebiş(ben değil almiiim aman diyim,yalnış anlama Noel lütfen:)

İşte böyle yavrucanlar...
Nemi yapıcam Yılbaşı günü,pek bişey değil...
Öyle alengirli planlarım yok...Evde homini gırtlak tıkıncam,mal mal şeyler izleyip tombala oynıycam:),üst üste tombala yaparsam şanslı hissedicem kendimi,bu yılım güzel geçiçek behhh diycem:)
Zaten varya çevremde havalı geçirende bir kişi bilem yok,çok mutluyum o yüzden kimseyi kıskanmamada gerek yok:)nihahah:)Herkes eve talimmi ne:)
Bu arada yeni yılla beraber moda bölümleri neyimde ekliycem...Kendi çizimlerim,model tanıtımları falan olacak...


Bu yılın son şarkısı ne olsun diye düşünüp duruyorum...cingıl bels çalmıycam boşuna beklemeyin:)

Çok sevdiğim ve dilek yerine geçsin diye düşündüğüm güzel Scorpions şarkısı...

Herkese,kendilerini yanında özel hissettikleri kişilere gitsin...

Bu arada ben buruğum biraz...Beklediğim bişeyden halen ses seda yok...Ama bi yandanda çok şey beklememe konusunda ciddi gelişmeler kaydettiğimden,salla gitsin demek kalıyo bana da:)

Bütün okuyucularım,blog listemdeki,izlediğim takip ettiğim benimsediğim bütün blogır arkadaşlarım;herkesin Yeni yılını kutluyorum...
Bu yıl hepimize çok güzel gelecek...







28 Ara 2008

Kar Ve Şarkılar

Image Hosted by ImageShack.us


Puslu ve karlı bir Ankara pazarı...
Bugün polarlarımı çekip,dizi izleme moduna girdim...İndirip indirip,izliyorum...Elimde kahvem,çikolatam...Kaçık yengenin ardından kalan yegane iyi şey getirdiği çikolata oldu:)Fındıklı fındıklı:)

Ve güzel şarkılaaarrr...
Ehuhe anladın tabi müzik postu olduğunu demi çakkal:)

Görsel ve duysal bir post olacak haberin ola:)

İlk şarkım bu aralar yine baya bi takıldığım


Iron Wine&Calexico-He Lays In The Reins oluyor efenim...
Baya güzel şarkı dinleyin dinleyin...

Sonraaaa;

Bide Grateful Dead diyelim hemencecik...

Ve bana çok ince naif gelen şarkılardan biri geliyor...

Jüpiter Sunrise-Steal Me


Low Vs Diamond-Life After Love
Bir Seattle,Atlantic City,San Francisco,Chicago LA İndie Rock Grubu,ve güzel bir şarkı diyelim...Myspacelerinde öle yazıyodu ben onların yalancısıyım falla:)Kahveyle iyi gidiyo...

Ve Bir Süpriz şarkı...
Dinleyin baaalım ben çok taktım bu ara:)
Alla iiiliğini virsin Syco diyebiliteniz çok:)
..................................
Vee arkadaş camiamdan çok popüler bi şarkıyıda paylaşmadan edemiycem:)
Çevremdeki bi çok kişi aşık modda gezindiği için neredeyse marş olacak yakında...
"Ya benimsin,Ya da ölüsün!" iletileride gırlan gidiyor:)
Nolur Nolur Nolur...
Nolur Nolur Nolur...
Nolur Nolur Nolur...

Evet Doğru Tahmin Yasemin Mori ve Nolur Nolur Nolur...


Veee son şarkııı...
Bugünlük yiter anacım:)
Geçenlerde Egemenin MySpace'inde gördüğüm hemen araştırıp,bulup edindiğim güzel şarkıyı sona sakladım...
Ama bence akustik versiyonu çok güzel...Özlellikle onu edinin illaki...
Egemenede o şarkıyı bulmama vesile olduğu için teşekkürü borç bilirim efenim;)

LifeHouse-Sky Is Falling(Acoustic)

İveeet müzik yolculuğumuz bugünlük sona erdi azizim...Yine bekleriz...Al kahveni,çikolatanı gel...Onlarsız olmaz işin raconu bu:)ehuhe
Bende One Tree Hill'in 5.sezon 4. bölümünü izlemeye koyuluyum ufaktan ufaktan...
Görüşürüz,Tikkat edin kar yağıyo kayıp düşmeyin,sıkı giyinin,müziksiz kalmayın;)
Image Hosted by ImageShack.us

24 Ara 2008

Dıtdırırnııııııııııın! Büyümüşte Günün Bloğu Neyim Olmuş

Ay bunu yazmazsam çatlarım valla...

Blograzzi'de günün bloğu seçilmişiz nan:)
Varya bi garip oldumki,nasıl bi piskolojiymiş bu:),bana mesaj yazanlar falan olmasa ruhum duymayacaktı belkide,bu ara pek net sitelerinde dolanamıyorum:)
Varya sana ilk yazdığım zamanları hatırladım...Öbür bloğum mortu çekmişti,sapıtmıştı,artık taşınma zamanı diye seni açmıştım heyhat!
Öbür bloğumu açtığım zamana gittim,öle okunurum falan diye hiç beklemezdim,kendim çalar kendim oynarım hasabıyla,kendim okurum anca derdim...
Ama bakıyorum ben iki gün yazmayım,niye yazmıyosun bakıyım diye çıkışanlarım olmuş,inanamıyorum...Valla bi havaya girdimki şimdi,ehuhe:)
Teşekkür ederim,blograzzicilere...Sende et blog,bişeyler söyle,hep ben konuşuyorum bi iki kelamda sen et:)
Tamam ben Syco'ya bağlamaya başlamışken kaçiiim:)

İLK KAR

İlk kar temalı yazımı sanada yaziiim,başın kel kalmasın yevrim:)
Dün gecenin sabaha ramak kalan bi saatinde yatiiim artıkta birilerine basılmayım diyerekten,yatma eğlemi göstererek(nası bi cümle ya!) yatağıma yöneldim,anaaa dışarsına bi baktım her yer bembeyaz olmuş çıkmış...İnce incede kar yağıyo...Anaaa bi sevindirik oldum,hemen fotoğraf makinasına sarıldım,camlar puslanmış onada İLK KAR yazdım öle çektim çok afilli bi resim çektiğimi sanaraktan...Sonra ince ince yağan karın sokak lambalarının falan büyüsüne dalarak uyuyakalmışım...Zaten gökyüzünü izleye izleye uyumakta alışkalığım oldu,kulaklık kulağımda baka baka sonunda pes diyip uyuyorum...Öyle bi anlattımki,sanki Paris anasınısatiiim:),öyle bi yerde yaşasam artık önümden beş dakka geçilmez herhal:)
Sabah uyandığımda kulaklıklar(hayret ettim ya bi sabahta boynuma dolanmadan,kulağımda ayrı bir cumhuriyette değillerdi,kulağımdalardı,eğittim onları:),Mike Tramp,Fotoğraf makinası üçlüsü karşıladı beni:)
Enteresan bi uyanıştı...Zaten varya yatağımın içinde herşey gezer benim:)
Mp3,telefon,fotoğraf makinası,kitap,çoraplar,kartlar vs. vs:)
İlk kar yürüyüşümüzüde yaptıııık:)
Öle yani,çektiğim fotolarıda ekliycektim ama pcde maalesef bi gram yer kalmamış...Fotoşop bile açılmıyo,herşeyi cdye atmamız lazım...
Neyse ikinci kar postunda görüşürük,esenle kalın
:)

20 Ara 2008

30'ların Syco'su

Bugünlerde genç olduğum için yaptığım herşeyi ilerde muhtemelen yapmayacağımı söylüyor herkes...
Mesela dün konuşuyoduk aile eşrafından biriyle,aaahh ahh bende senin yaşında deli gibi müzik dinlerdim,bilmediğim grup yoktu şimdi artık tvde Demet Akalını falan görüyorum dedi...Ulan eskiden dediği 2 sene kadar...
Dıdıdıdıdıdıdıdıdıııınnnn!
Beynime flaşlar çaktırdı bu söz...
Yani 30 yaşındaki Syco'yu düşündüm bi an...
Nasıl olurumki?
5 yıl sonra yani...

En Kötü Senaryo;
Syco evlenmiş evinin kadını olmuştur...Aile eşrafı tarafından evlendiği için bi tarafı yıkanıp durur...Aile içinde en İN çifttirler...
Böyle bayramlarda neyim adam yerine konur...
Evlenmiştir evet,yeni yeni mobilyaları,yemek yapmayı adam gibi öğrenmesi,onu bunu giydirmeyen kocası olmuştur...
Evde salak salak bütün gün gene msn başında geçer günleri...
Arada eve süs püs yapar...
Tv izler sıkıntıdan Seda Sayan'a Demet Akalın çıkmıştır,onun şarkılarına bi göz gezdirir...Hıııı fenada değilmiş diye geçirir içinden...Ama bi yandanda müziği sallamaz,anam ne giymiş o diye düşünür...

En İyi Senaryo(Allam Nolur Olsun Olsun Olsun,Amin Please:)
Syco bi sabah kalkar,böle güneş havada pırıl pırıl pırıldar bakar,Şöyleee uzuuun bi gerinir...Pc'yi açar bu sabaha hangi şarkı gider der ve bi Lynyrd Skynyrd açar...
Saçları belini geçmiş ve upuzundur...Evet evet yıllarca çok istediği uzun saçlarına kavuşmuştır...
İnceciktir,böle daş gibim:)
Hemen Lynyrd'la açmışken günü,tişörtünüde giyer(alttaki tişört,iyicene vintage kıvamına gelmeye başlamıştır bilem:)
Pc başında e-postalarına bakar,sevdiği insanlarla çene yapar...
Yeşilçayını yudumlar bi yandanda...
Güzeeel bir gündür heyhat...
İçeri gider,aşkısıylan fingirder iki:)
Dışarı çıkarlar,sevdiği güneş,sevdiği adam ve sevdiği insanlarla kahkaha dolu bir güne adımını atar...
Bugün güzeldir,hergün olduğu gibi...
...............................................................
İkincisi olsun nolur yalvarıyorum...Evet şimdiki Syco'nun hayatının 30'a uyarlanmış hali bu...Şimdiki hayatımdan çok farklı değil esasen...
Hayatımda 30'umda,40'ımda,50'imde hatta hatta 100'ümde bile müzik olsun diliyorum...
Yani deli gibi yana yakıla şarkı arayım günlerce,günlerce bi şarkıya takılıp kalmanın zevkini çıkarayım...
Müzik olsun,müzik beni sulasın beslesin...
Bi kaç yıl sonra terkedip gitmesin beni...
Ya da gençlik heveslerim olmasın...

18 Ara 2008

Velvet Tişörtleri

Yeni bastırdığım tişörtler efenim...
AC/DC Black Ice haricindekileri bastırdım...Hemde baya uygun fiyata...
Lynyrd Skynyrd FreeBird mükemmelötesi oldu:)
Kutluyorum aşık oldum ya:)
Mötley Crue'de tam istediğim gibi oldu...
Her ihtimale karşı elimde yıkamaya karar verdim valla:)

Arkadaşlar falan hemen resmini istiyoruz dediler,efenim makina yoktu elimde ben napiiim...
Alın bakın nirvananıza erin ha:)
Tükettiniz beni:)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Sonradan gelen edit:
Yerimiz şura oluyor;
VelvetShop
Bu net adresleri,oradan adreside alabiliniz efenim;)