31 Ara 2009

Bi Yılbaşı Heycanım Varki Sormayın Gitsin!

Geriden başa aldığımız her yıl,aslında hep aynıdır...
Ha çok önemliyse madem;hergün 12'ye girmeden önce 9/8/7...3/2/1! diyelim...
İşe yarıyosa şayet yapalım bunu heallam ya...


Bu sene yeni yıl heyecanım yok...Bana artık çok sıkıcı geliyo bu tantanalar...Sürekli eee napacaksın yılbaşı günü? sorusuna,hiçbişey diye cevap vermekten yoruldum bitsede gitsek moduna girdim...
Ne yapıcam lan sanki,klasik faaliyetler tıkın/tv seyret/tombala oyna/tıkın/dansöz izle/tombala oyna/yeni yıl kutla/sıkıl/müzik dinle/4-3-2-1 ooo yeee hadi bitti! sonrada sıkıntıdan uyuyakal!
budur olay;)
ha bu sene film izleme modundayım belki sabaha kadar film izlerim buda var...Ama onuda tüm yıl boyunca zaten yapıyorum,onun için bi değişik olmayacak...
Ha özeniyomusun çılgın partilere neyim dersen yok abi ya çok açmıyo beni artık böyle şeyler...Yaşlılık böyle birşey heralde:)

Bu sene masebesi yapınca aman şöle böle oldu diyeceğimde bişey yok...Her zamanki gibi yani...Ama bu gece ağlamaçlı şarkılar dinlemeyeceğim kate voegele'ın wish you were here'ini dinlemeyeceğim,salak şarkı tüm yılımı etkiledi,bak ama buna inancım tam...Onun yüzünden tüm yılım Wish you were here modunda geçti...

Dileklerimde zaten azıcık,işte Prag sonra böyle tüm kaprislerimi odunluklarımı çekebilecek birisi,sonra derslerim iyi olsun,sonra zayıflayım artık falan...
Budur benim yılbaşı olayım,haydin kendinize iyi bakın seneye görüşürüz beybiler:P
ahahah iğrenç seneye görüşürük espriside yaptım oys allahım çok mesudum:)

28 Ara 2009

OKD'nin Gücü Adına!


OKD derneğimiz baya ses getirdi çığ gibi büyüdüğümüzü görmek umut verici...
Ama neden ankarada odun yok diye hayıflandım hepsi başka başka yerlerde:(

Derneğe girmek için bir önceki yazıdaki şartlara uyuyor olmak ve kadın olmak yeterli!
Erkekleri almıyoruz çünkü sonuçta onların %98'i odun:)
Bu arada bu hayali bir dernek bunuda ekleyim:) öyle yazılarla falan destekleyin yoksa ciddi olduğumuzu falan sanmayın aman diyim:)

Şimdi oduncu gömleğimle selam ederim sizi:)
Bu sayede ayrıca harika bloggerlarla tanıştım,buda bonusu oldu olayın:)

Bunu okuyan arkadaşlarım siz gerçek kadınsınız,olması gereken fln dedi...Varya bi hoşuma gitti,bi eylendim:)

Mesela biz böcekten korkmuyoruz bence...Sonra kendi işimizi kendimiz halledip birinden asalak gibi beklemiyoruz...Düşündüklerimizi direk ifade ediyoruz,bazı feminis takılan hatunlar gibi "ayy evlenmeaam ben çok saçma bir olay evlilik" diyip,iki gün sonra ilk bulduğuna yapışanlardanda değiliz...Hiç kıvırmadan evlenmeyi istiyorum ben diyebiliyoruz mesela:) aklımıza eseni yapıyoruz,ilişki yaşıyorsak sırf odak noktamız o ilişki olmuyor,ayrıca bici bici sesini bebek sesi modunda küçülten hatunlardan hiç olmuyoruz...diyede ekleme yapma gereği duydum nedense:)

Kıymetimizi bilin artık abicim,öyle lafla olmaz onlar:)

24 Ara 2009

Odun Olmaktan Gocunmuyorum!



Laf lafı açtı falan derken biz OKD(Odun Kadınlar Derneği)'ni kurduk...Finduilasz bacımla...Sonraaa Mr.Baros hatunum,Bi Dostum ila çığ gibi büyüyor hareketimiz...

Şimdi Odun Kadın kimdir nedir onu biraz açalım deymi ama:)

*İki dal çiçeğe fit olmaz,salakmısın oluuum buna paramı verdin,insan Supernatural'ın 5. sezonunu alır,abii varya Dean nası taş gözümüz gönlümüz bayram ederdi diye sevgilisine çemkirir...

*Zırt bırt aramaz adamı,pek umurunda olmaz,başka şeylere kafa yorduğundan mutlaka aklına gelmez:)

*Beli kalın olur:P

*Ayy burcun ne senin hemen söyleaaa muhabbetlerini pek sallamaz,sallasada bi nedeni vardır,çıkarı vardır:)

*Küfreder kafası kızınca,ona buna sinirlenir,netteki programlarla bile kavga halindedir...

*Eğer bir program yapılıyorsa önceden haber verilmelidir,son anda yapılacak programlara katılma tenezzülünde bulunmaz...

*Romantizm falan sallamaz,filmlerde izler film bu yeaaa der geçer gider...

*arada romantik bile olsa dengesiz olduğundan çok sürmez o aldanmayın:)

*Mesela insanları umursamaz,birini çıkardımı hayatından o kişiyi direk unutur,aklına bile gelmez...

*Çat diye lafı söyler hiç dolandırmaz,imalara gerek duymaz,eğer bişeye sinir olduysa ben bozuldum tamammı diye konuşur...

*Geyik halindedir,kimseyi fazla takmaz kafaya,birisi laf sokmaya yüzsüzce davranır:)

*Aşkım lafını o kadından duyman zordur...Lakap takmak istese tuhaf bişey olur bence...

*Adama ben sana aşığım tamammı lafını ölse kullanmaz...Ha ister,çok ister söylemek ama söyleyemez,cool davranır,üff bi git yaa modundadır...Onun için aşkı yaşaması zor olur,kendi sürünür,karşıdaki adam sürünür,ama odunluktan taviz vermez...
O yüzden adamın dirençli olup söylemesi lazım gelir yoksa bu odun kadından beklerse daha çoook bekler...

*Erkek arkadaşının yanında off ulan adama bak ne kadar taşmış diyebilir...Yapabilir evet!

*Maç muhabbetlerini severler...

*Görünüşde hep soğuk olur,insanlar hep "aman ben seni çok soğuk,ukala sandıydım,hiçde öyle değilmişsin" derler...

*Kolay değillerdir,öyle ha diyince elin altında bitmezler mantar gibi...

*En önemliside hiçbir zaman istenilen sözleri söylemezler...Adam kayırmazlar ve damarlarına basılırsa kötü olur:)

Güzel bir orman oluruz biz bence...

Bence Odun kadınlar gerçekçi kadınlardır...Erkekler hep cici bicilere laf sokarlar,onlardan yakınırlar ama en çokda onların dibinde uyurlar...Çünkü onlar kolaydır,çünkü onlar çabuk kanarlar herşeye...Çünkü onlar hanfendilerdir,sinirlenmezlerdir,küfretmezlerdir,iki çiçeğe ayyy aşkıııım diye sevinirler...

Odun kadınlar derinliği olan kadınlardır...Belli etmezler ama kök salarlar,sevdiklerine...Çoğu zaman gölge olurlar insanlara...Sessizce dinlerler bazende...Dallarında nefes alırlar insanlar...Sonra uçtuklarında sessizce uğurlarlar(böylede felsefe yaparım aneeem:)

Derneğimiz vatana millete hayırlı olsun bakalım:)

16 Ara 2009

DIY Procem;Deri Körüklü Tozluk!






Şimdiiii size geçen seneki DIY procemden bahsedicem...Ama varya acayip hoşunuza gideceğini düşünüyorum,nitekim ben bunu düşününce yeni bir buluş yapmışçasına aferim Syco kedi olalı.... demiştim:)
Neyse gelelim olaya...

Olayımız ayakkabıların,çizmelerin üzerine giyilecek deri tozluk yapımı...
Hani şimdi vardır böyle napacağınızı bilemediğiniz ayakkabılarınız...Atsan atamazsın,satsan bu ne lan derler...Onların üstüne bu tozluktan geçirinde harika bir körüklü çizme oluyore!
Ha körüklü istemem ben şuh olabilirim diyorsanız,bu senenin modası uzun dizüstü çizmede yapılabilir bu size bağlı...Malzeme olarak güderi,deri alabilirsiniz bu ayakkabının yada botun cinsine bağlı...Alırken ayakkabıya uygun alırsanız hiç belli olmaz ve çizme sanılması daha muhtemel olur...

Yani budur beybiler sırf siz sebeblenin diye açılım yapıp bacak fotolarımıda koydum...O mavi şekilsiz şeyde babanne geceliğim:)
Takdir falan beklerim,yorum yazın ona göre bakıp geçmeyin ayda yılda bi işe yarar şey yapmışım aaaa:)





10 Ara 2009

WAIT!

de nereye kadar!


Bazen böyle hani bir türlü içinden çıkamadığımız şeylerin bir anda olup bitmiş pakedini dışardan isteriz...Yani olsun bitsin yeter aaaa...Şimdi bekliyorsun sonra o beklediğin oluyor ama sonra başka bir bekleyiş başlıyor,o oluyor sonuçlanıyor sonra başka bir bekleyiş fln...
Bekle bekle için çıkıyor...
Bekleye bekleye beklememeyi öğrendiğin an o paket eline geçiyor...
İşte o kelimelerin kifayetsiz kaldığı zaman bence...

7 Ara 2009

Leonardo Usta Gibi Düşünme Prensipleri



Şimdi benim için önemli olan kitaplardan birinden sözetmek istiyorum...
Hatta okuduğum ilk gelişim kitabı da denebilir...


Okuduğunuzda çok şey bulacaksınız ve ustaya hayran kalacaksınız...Yemek tarifleri bile var...Birde en çok hayran olduğum o zamanda onun çok sağlam bir düşünce sisteminin olması...

Şimdi size kitabın yedi prensibini paylaşmak istiyorum...

Leonardo´nun 7 yaşam sırrı...

1. GERÇEĞİ ARA;CURİOSİTA
2. SORUMLULUK AL;DİMOSTRAZİONE
3. FARKINDALIĞI KESKİNLEŞTİR;SENSAZİONE
4. GÖLGEYE BAĞLAN;SFUMATO
5. DENGE KUR;ARTE/SCİENZA
6. BÜTÜNLEŞMEYİ BESLE;CORPORALİTA
7. SEVGİYİ YAŞA;CONNESİONE

4 Ara 2009

Etekten Bozma Tünik

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Şimdi yine eski diktiklerimden bir parça göreceksiniz...

Geçen sene sonbaharda diktim kendilerini...Kumaş çiçekli olan annemin eski giymediği eteğinden bozmadır...Çiçekli olmayan kısımlarsa annemim kendine diktiği bir pantolondan artan kumaşdan...

Acayip rahat bir tüniktir...Burda'da var,ama hangi sayısındaydı bakmam lazım...
Bakar size editlerim sonra...

30 Kas 2009

Mim/ KSELETON

Finduilas bacımın yolladığı bir mim vardı lakin bi fısat bulup yapamadım kısmet bugüneymiş...

Konu olarak;
''Bir şiir sitesinde daha evvel çok da aşina olmadığımız bir şairi seçiyoruz ve karşımıza çıkan şiir adlarından birine tıklayıp, şiiri paylaşıyoruz, istersek birkaç cümle sarfediyoruz şiir hakkında...'' demişler...

Lakin ruhdurumum beni Umut Taydaş'a götürdü maalesefkii...


KSELETON


"aşkın karın doyurduğu günlere..."

29 Kas 2009

Bayramlık Cicilerim:)

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Şimdi bayramlık Syco budur arkadaşlar...Valla yoruldum nan şaka maka:)

Bana fazlasıyla hep yüz fotoları koyuyosun,cesaretin yokki boydan fotolarını koyasın,şişkosun şölesin bölesin diye laf sokanlar için ekliyorum boy fotomu...Şimdi biraz topluyum ve boyum yok,tamammı rahatmısnız??

Neyse geçelim kıyafetlere;

Bluz/elbise;kendi tasarımım...
Çizme;Arow




Image Hosted by ImageShack.us

Buda bayram şekerim:) Motorhead'ım:)

25 Kas 2009

October Road


Şimdi ben bu tip dizilere önce bi şunun çakmasıymış diyerek başlıyorum itiraf edeyim:)
Mesela The OC'ye Evimiz Holivudda çakması demiştim sonra bir dönem izledim Seth Cohen için...One Tree Hill çıktığında ahahah çakma O.C. demiştim...
Ama izledik sevdik bağrımıza bastık...

Sonrasında October Road çıktı meydana...ahahahha OTH çakmasıııı diye dalga geçtim bu seferde...Heleki esas oğlan Oth'denki çok yaftalandı...Ama onuda izlemeye başladım ne yalan diyim:) Ve şimdi OTH yerlerde sürünürken October Road'ı severek beğenerek izliyoruz:)

Şimdi klasik hayırsız esas oğlan,cefakar hatun var bir çift...Esas oğlan gerzek gibi bunu terkedip gitmiş...Sonra kitap çıkarmış geri gelmiş...Böyle edebik modda takılıp duruyor(hiç sevmiyorum bu tip kızanları)

Sonra sonra taş gibi Edie varki offf ulan dedirtiyor:)Böyle tam bıçkın deliaaanlı:)Sevgilisi pek şirin,azıcık fazlalıklarıda olsa sevdiğimiz saydığımız ablamız...

Sonra gıcık bir kız var ama çok güzel şimdi ne yalan diyim:)

Veee bir adam varki,benim aslında diziyi sevme nedenim o oluyor aslında:)



Physical Phil

11 Eylülden çok etkilenip,kendisini eve kapatmış ve o yıldan beridir evden hiç dışarı adımını atmamış bir kişiliktir...Ben bile ondan daha az vahim durumdayım düşünün yani...Bakmayın böyle desperate durduğuna,çok zekidir,iyi kalplidir,müzik zevki iyidir...Geçen bölümde Rock and Roll All Night
eşliğinde elinde tenis raketiyle gitar çalma olayı çok sevimliydi:)
Yani en sevdiğim dizi karakteri oldu birden bire:)
Yani artık en sevdiğim diye süper yakışıklı bir adam göstermeyip direk Phill diyeceğim...Dean Wincester'ı bile solda sıfır bıraktı adam:)

Veeee Gilmore Girls Kirk,buradada ona yakın bir karakterde karşımızda...O adamı çok sevdiğim için mutlu oldum ben görünce...

Ayrıca dizi müzikleri olarakda dikkat çekici isimler mevcut...

Thin Lizzy,Reo Speedwagon,Go Go Dolls,Poison,Liz Phair,Ryan Adams,Pearl Jam,Soul Asylm,Pretenders,Kiss,Lindsey Buckingham,SkidRow,Rolling Stones,Leonard Cohen ve daha birçok isim var...Ben şimdi ediniyorum hatta soundtracki,küsmesin ama One Tree Hill'dende iyi bunun soundtracki:)

Şurdan bakabilirsiniz listesinede...

Çok sıcak,sevimli kasaba insanları,çok sıkı dostluklar izlemek isteyenler için güzel dizi...Bir üçüncü sezonu olmayışı çok üzücü...Malum dizide kimin eli kimin cebinde olayı olmayınca reyting almıyor tabii diye lafımı sokup giderim:)

17 Kas 2009

Külkedisi


Külkedisi ile aynı kaderi paylaşıyorum...
Tam en güzel anlarda hayat çarpıyor yüzüme...
Kaçıyorum koşarak uzaklaşıyorum...

Ve benim bir masalım yok sığınacağım...



15 Kas 2009

Nihayet,HaftaSonu Gibi Haftasonu Geçiren Syco

Evet dünden beridir yoğun yaşıyorum çok tuhaf...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Dün çıkarkene saçlarım tuhaf olduğundan önce üşenip peruk taktım sonra perukla dışarıda gezemeyeceğimden saç yaptım...

Çok eğlendik varya uzun uzadıya sonra yazarım çünkü kafam kazan gibi oldu...Bu bildiğininiz ne giydim ne halt ettim postu lakin fotoğraflar anlatır...

Bluzu annem dikti,3/4 şekil giyiliyo yakında veririm olayı gelsinde annem eve,hamarat hanımlar coming soon diyorum valla...Pantolonu ben dikmiştim yaz başında...Botlar 10 yıllık falan nerden aldığımı bile unutmuşum atakulede bi mağazadandı heralde...Kemer Kızılaydan 5 ytl'ye...
Baktım acık kilo vermişim haydin bir ne giydim postu yapayım dedim iyimi ettim bilemiyorum...

Dün lise arkadaşlarımla beraberdim,açılımı sonra anlatırım yedik içtik güldük eğlendik,bi tanesi benim okuyucum çıktı falan...Bugünde beybilerimle beraberdim,iki küçük adamıma güzel görünmek adına herşeyi yaptım valla ama işe yaradı iki sıpadan gözlerini dikti bana gülümsedi falan moralim düzeldi:))


Alp&Syco

Image Hosted by ImageShack.us



Mert&Syco
Image Hosted by ImageShack.us

Mert(yok ya Alpmiydi diye düşünmedim diil:)
Çok benzemiyolar lakin benziyolar:)) Ayrı yumurta ikizleri onlar...

Image Hosted by ImageShack.us

Evet Alp bu arkadaş:)) Düşünen adam formatında uyuyup durdu:))
Image Hosted by ImageShack.us


Daha bunların çok bomba fotoları var onlar yarına...Süpermen,punk falan olmuş halleri:))

10 Kas 2009

Dün Akşamüstü Bastıran Sağnak Kan Yağışı Ve Son Darcy Yazısı!


Moralim cort yine...
Bu cortluk halinde tabii eski alışkanlıklar nüksediyo...
Dün akşam başlayan burnumdan kaynaklı sağnak kan yağışı ara ara gece de devam etti...
Tabi muhtemel sinirsel...

Akşam twittera yazdım falan ağlandım bol bol burnum kanıyo falan diye arkadaşlara,herkes panik oldu sanki görsen öldümde ağlıyolar:),tamam şımarmayım çok teşekkür derim geçmiş olsun diyenlere...

Hiç tanımadıklarım bile geçmiş olsun derken Darcy'nin hiçbir tepki göstermeyişine üzüldüm evet...Ya ölsem adamın zerre umurunda olmayacağım anladık bunu tamam da onca hukukumuzun hatrına bari yalandan geçmiş olsun de değilmi...Zaten varya yavaş yavaş çözüyorum onu...Sanırım buna moralim cortladıki gecede durmadı kan...

O kadar sıkıldımki onun triplerinden ve yalnızca kendini önemseyişinden,hemde bir yandan bak görüyormusun kızım adam kendini önemsiyor ama sen halen bunu öğrenemedin dedim...

Dün şunu gördümki bu çocuk benim psikolojime etki etmeye başladı...Açıkçası panik oldum çok uzun zamandan beridir burnum kanamıyordu...Sürekli beyin fırtınaları yapmaktan yoruldum tabii,bir yerden patlak verdi...

Ondan uzak duracağım...
Dünden sonra bunu anladım iyice...Ölsem umursamayacak biri için çok bile değer vermişim ben...Ama ona çok göremiyorum bir yandan...Hani şarkıda diyorya "neyin bildinki değerini benimkini bileceksin,bunuda tabiii mahvedeceksin" diye...Aynen ona yazılmış sanki...Bakıyorum hayatına hiçbirşeyden memnun mutlu değil,abi birşeydende mutlu ol be sanki sırtınla taş çekiyorsun,dünyanın yükünü omuzlarında tutuyorsun gören öyle sanar...Saçma sapan bir pessimistlik onunkisi...Herşeyin kıymetini kaybedince anlayanlardan...Hani gıcık bir şekilde ballı tipler vardırya,önüne dünyanın nimeti serilirde kıymetini bilmez çar çur eder koyarlar...Bu adam işte tam öyle...Onun için ağlanması sinirime batıyor ne yalan söyleyim...

Şimdi burayı okuyan yakın arkadaşlarım sonunda gördün nihayet moduna girmişlerdir mutlaka...Çünkü çoğu ondan haz etmiyorlar...Onu onlara karşı savunmaktanda yoruldum ben...Kimi savunuyorsunki sanki,adam dedikleri gibi yalanmı?

Bu yüzden uzun bir süre ciddi anlamda ondan uzak durmayı planlıyorum,banada ikide bir Darcy napıyo mailleri atıp durmayın...(evet bu tarz mailler alıyorum:)

Bu tarz mailler aldığımda itiraf ediyorum kendimi çok havalı hissetmiştim:),vayy be çok ünlü olduk tıpkı Elizabeth&Darcy yada Bridget&Mark,yada Bonnie&Clyde gibi diye dünya tarihinde ne kadar çift varsa aklıma gelmişti...Ama şimdi biz olsak olsak Tom ve Jerry oluruz demeye başladım ne acı...


8 Kas 2009

AC/DC ile Motorhead!

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Minik teyze oldum ya oleeeyyy:))

Eskiden beridir annemin teyzesine büyükteyze derim...Bende bunların minik teyzeleri oldum:))
Yirim onları ben yirim...

4 Kas 2009

Ölmeden Yapmalı Tabii

Şimdi ölmeden önce napcağınızın dalgası varya o kervana bende katılcam bu postumla...
Ölmeden önce yapcağınız 100 şeymiş:)100 bulabilirmiyim diye düşündürttü:)

1/ Prag!a gidicem evet ölmeden önce yapıcam bunu,yoksa hortlar yine giderim...Kışın olacak,yanımda bi erkek olcak yoksa napiim ben öle işi...Turistlerle hihaho yapmak insana çok koyar lan:) Charles Brige'da dolancaz,ama kar olacak...Bi sürü fotoğraf çekicez,kardan adam yapıcaz...Çek birası yuvarlıycaz,bütün bi gece sokaklarda avare gibi gezicez...Sonra otel odasının manzarası olacak,ordanda izliycez...Gerisini getirmiyim siz tahmin edin:)

2/ Tori Amosla tanışmak...Onu dünya gözüyle görmeyi çok çok istiyorum,ben yalvarırmışım nolur abla bi yemek yiyelim nolur nolur diye kırmaz beni ya sanmıyorum,o iyi cici bi kişilik...

3/Hayvanat bahçesine gitmek,uzun zamandır gitmiyorum çocukluğumdan beridir,özledim ya,götürende yok sapa bi yerde off:/

3/Darcy'e onu sevdiğimi söylemeyi isterdim...Düşünsenize ölsem bunu hiç bilmeyecek...

4/ WingChun öğrenmek

5/Evlenmek! ölmeden hiç evlenmemiş olmak istemiyorum...Koca adaylarıma duyrulur(varsa tabii:P)

6/ Lisedeki kankamı bi kere daha görmek istiyorum,o kadar facebook hedösü oldu bi onu bulmadım gitti ya:(

7/ Selebiriti olup,twitterdaki bütün takip ettiklerimi silicem 2 kişi falan takip edicem onlarıda kuradan çekicem ahahahah:)

8/Garden State'daki gibi yüksek bi yere çıkıp aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! diye höykürcem:)

9/Çok ateşli biriyle çok ateşli bi şekilde sevişcem...(Tercihen Darcy tabii)

10/Eski bi arabayla,turlamak bilimum Türkiyeyi...


11/Beni kanlı canlı görememiş insanları görme şerefine erdiriiiim demi:)

12/Çok havalı bi iş kadını oluyum,yüksek topuklularla düşmeden yürüyor oluyum

13/Mark's&Spencer'dan bi dolu seksi iççamaşırı alışverişi yapayım...

14/İncecik tığ gibi oluyum,nolur nolur ölmeden görüyüm bunu lütfen please...

15/Entel faliyetleri yapıp hımm mantıklııı diyim:)

Bu kadar valla 100 şeyi çıkaran arkadaşlara aferim diyorum ne diiim:)

21 Eki 2009

Before Sunrise/Before Sunset






Evet kabul ediyorum hep izlemem gereken filmleri izlememişim...
Ve bu açığımı kapatmak adına canla başla çalışıyorum:))

En son bu filmi izledim...Aslında iki film ama bana bir film gibi geldi arka arkaya izlenince:)

Before Sunrise,ilk film...Trende tanışan iki gencin Viyana'da bir gün ve gece geçirmelerini anlatıyor...Öyle bir gece geçirmeyi isterdim...Prag olabilir mesela:)
Çok naif kırılgan ve repliklerinin insanın aklına kazındığı film demek daha iyi olur...Ethan Hawk'ı pek sevmeyen bendeniz burada resmen bayıldım adama...O çocuksu heyecanı gülümsemesi ile beni benden almıştır...Julie Deply ise kibar,entellektüel rolü cuk oturmuş...
Bütün bir geceyi eğlenceli bir şekilde geçirmek ve sabaha değil o sokakların boşluğu,ıssızlığı ile insanın içine çöken melankoli ile sanki onlarla yaşadım filmi ben:)

Tamam kabul ediyorum plak dükkanındaki sahneleri en favorim oldu...Kabine girip Kath Bloom'un "Come here" şarkısını dinlerken çekingen ve öpüşmek isteyipde birbirinden utanan halleri çok sevimliydi...

İkinci film Before Sunset'de ise Jesse ve Celine 9 yıl sonra biraraya geliyorlar...Jesse o geceyi kitap haline getirmiş...Paris'te tekrar karşılaşıyorlar,büyümüşler ama yine replikler aynı...Aynı hayat sorgulaması aynı sevimli naif insanlar...Bazen filmde değilde onların yanında bi tabureye oturmuş dikizliyormuş havası oldu bende...Bide ohh Paris diyorsun tabi...Sonunda Nina Simone ile bitiyor olayı...Ve tabi July Deply/"A Waltz For A Night" ile...Jesse gitmiyor,uçağı kaçırıyor muhtemelen,sündürmüyorlar olacakları izleyiciye bırakıyorlar...Celine ne tatlı dans ediyor,Jesse ise ona sevimli sevimli bakıyor...

Bu iki filmde beni etkileyen iki insanın samimiyeti,zorlama bir hikaye taşımaması ve replikleri ezberlemişçesine kalıplaşmış değilde bir Viyana yada Paris sokağında yürüyen alelade iki insan olmaları...Dediğim gibi onları takip ediyormuş hissiyatı veriyor...

En etkileyci repliklerinden şairin onlar için yazdığı şiirle bitireyim...


"i'll carry you. you'll carry me...
that's how it could be...
don't you know me...
don't you know me by now..."


11 Eki 2009

Mim;10 Yıl Sonraki Syco



Mrs.Barosmimlemişti beni başlayalım bakalım...

Mim 10 sene sonra kendinizi,nerede nasıl görüyorsunuz??Hayaliniz nedir?

Şimdi 25 yaşında olduğuma göre 10 sene sonra 30larımın tam ortasında ikamet ediyor olacağım,ahaha ne zekiyim demi:))

35 yaşımda güçlü,topuklu ayakkabıyla sek sek sekebilen,havalı,Syco'nun biraz daha gelişmiş serpilmiş versiyonunu isterim...Zaten minyon olduğum için direk 25 göstercem nihoho:))

Ayriyetten Darcy'i istiyorum ben...Onunla bir hayat istiyorum...Çok klasik evet ama onunla aynı evde olmak istiyorum,ona yemek yapmak istiyorum,beraber film izlemek,saçmalamak,huysuzluklarına he he demek istiyorum...Geçen superkahraman arkadaşım başka yokmu hayalin dedi yok dedim...

Ayriyetten avrupayı(özellikle Prag'ı)gezmek istiyorum...

Vee Missipipi'yi yapmamışsa Hesionka'yı mimliyorum;)

4 Eki 2009

Blond!


Sarışınlık yakışıyormu bilemiycem ama zor zanaat...
Buda peruk tabii geçen kendimi perukçuya atup böle fotoraflar çekip çıkmıştım...Hep yayınlayacam bi kısmet olmadı kısmet bu güne'ymiş:)

Tatilde fena geçmiyor,oldu bebeyim hadiii çüüüüüzzz:)


1 Eki 2009

Topla Bavulları Syco!

Sonunda tatile gidiyoruuuuuuuummmmmm!

Varya sevindirik oldum,sabahtan beridir dansediyorum sevinçten Lady Gaga eşliğinde:)

Aslında bu hiç planda yoktu bir anda çıktı:)

Evet biraz geç oldu ama nolsun,zaten deniz güneş kum yapmasamda olur,çok güneşlenme modunda olan birisi değilimdir...

Olayın tek olumsuz tarafı öskee ile görüşemeyeceğim ve rockstationa gidemeyeceğim doro hatunu izleyemeyişim olacak,lakin açıkçası bu tatil fırsatınıda kaçıramam ne yalan söyleyim...Bütün bir yaz ağlanıp durdum,şiştim tatile gidenleri izleye izleye...Artık Doro'cuğum başka bir zamanda görüşürük:)

Bavul toplamalı acele acele...

Bavul toplarkende ayriyetten izlenmeli;



Size yazarım ara ara,gittiğim yerlerde net var allahtan:)

17 Eyl 2009

Maxi Elbise

Image Hosted by ImageShack.us

Yazın kolayca dikip defalarca tepe tepe giydiğim bu elbiseyi paylaşayım...Malum fashionbloğumda kapandı ordakileride bir bir taşımak lazım gelir...
Böyle elbiseler pek rahat oluyor...
Dümdüz diktim bunu,ama roba kısmına dikişler koyup içlerinden lastik geçirdim...
Du böyle olmadı ben bunu bilare çizerek anlatırım;)
Kolumdaki gamzelere tikkat:),çocukluğumdan beri pek sever insanlar ehuhehe:)
Image Hosted by ImageShack.us

15 Eyl 2009

13 Punt!



Hiç giymeye cesaret edemeyerek almaktan vazgeçtiğim, o kırmızı 13 punt topuklu ayakkabılara benziyosun...

Aklım o kadar feci kaldı ki,
onda da sende de...




13 Eyl 2009

Dakota Duası


Sesi rüzgarda konuşan,
Soluğu tüm dünyaya hayat veren yüce ruh.
Duy beni!
Küçük ve zayıfım,gücüne ve bilgeliğine ihtiyacım var.
Güzellikler içinde yürümemi sağla.kızıl ve altın şafağı
Gören gözlerimi neşeli kıl.
Sevgiyle yarattığın herşeye
Ellerimin dokunmasını sağla.
Öğrettiğin kutsal öğretileri anlayacak kadar bilge kıl beni.
Her yapraktaki ve taştaki gizli dersleri öğrenmeme yardım et.
Güç arıyorum ama kardeşimden daha biyük olmak için değil;
İçimdeki düşmanı ele geçirmek için..
Saf bir yürek ve açık gözlerle sana gelmeye her zaman hazır kıl beni.
Hayatım söndüğünde batan bir güneş gibi,
Ruhum sana gelebilecek böylece onurla ve utanmadan...


Dua/Dakota Kabilesi...
"DreamRider Sycorox"

11 Eyl 2009

Syco'larım

Şimdi son zamanlarda gezen bir mim var...Bana bir türlü gelmedi gıcık oldum:)
Geçen Işığı Arayanların Karanlık Yanını okurken alt benliklerimiz bölümüne takıldım...Ve bu mim konusunu ele aldım...Ortaya yapmış biri varsa ondan alıyorum:)
(çok çirkefim:)
Konu;İçimizdeki kişiler...
Bakalım Syco'nun içindeki kadınlara:)

Soğuk Syco;

Bu Syco sessizdir,kendi içine kapanık ve çok konuşmaz...Genelde çekindiği yada pek ısınamadığı insanların yanında onu bu şekilde görebilirsiniz...Yıllarca aile(yani sülale demek daha iyi olur) üyelerim beni böyle tanıdı...Çünkü ya laf sokuyorlardı,yada uzun süredir görüşmüyorduk,bunun getirisi olarak pek yakın duramıyordum...Şimdi en azından izmirdeki kuzenlerimle pek sıkı fıkıyız...Birde eskisi kadar çok çıkmıyor bu kız...

Şirin ve eğlenceli Syco;


Bu Syco'yu çok kişi sever...Sevdiği ve kendine yakın hissettiği kişilerin yanında böyledir...Konuşur,eğlenir sürekli sırtarır...
Bu resim saçımın ilk kızıl zamanlarından kalma...2005/06 sanırım...hatırlayamıyorum...Arkadaki resimde bana ait...Şu an görüşmediğim bir arkadaşıma hediye yapmıştım...Kimbilir nerde,muhtemelen yırtıp atmıştır...


Kendini Deşen Syco;

Bildiğiniz gibi 3 yıldır kişisel gelişimle ilgileniyorum ve geçmişte yaşadığım tüm sorunlarla yüzleştim...Kendimi o kadar deştimki,zaman zaman çok kanadım...Ama yılmadım,korkmadan gittim kendi üzerime...Aynama baktım,yaşadıklarımı masaya yatırdım...
Sonuçtan memnunum...Eskisi gibi olmadığımı çok iyi biliyorum...Eskisi gibi herşeye hayıflanan,havadan nem kapan,hep sızlanan,soruna odaklı,kinci,korkak,hayalsiz,ruhsuz biri değilim artık...En güzelide artık ölümü hiç düşünmüyorum,aklıma bile gelmiyor...Son derece nötr bir kavram benim için...Yaşamayı sevmem demek,benim başardığımı görmem gerekki,görüyorum...

Cadı Syco:)


Evet itiraf ediyorum cadılık yönüm var:)heleki damarıma basılsın çok pis çıkıyor...Hemen taaruza geçiyorum...Çok uğraşmam insanlarla,amaan derim ama uğraşılırsam feci uğraşırım...O zaman karşımdaki kişiyi abondone edebilitem yüksek...Ve bunu yaparkende aynen yukardaki gibi pis pis eğlenelerek yaparım...Son zamanlardada çok çıktı bu cadı içimden bazı kişilere:)
Valla pişman değilim iyiki var bu cadı:)


Ben Daha Çocukum Syco:)

Evet bu Syco anlaşılacağı gibi çocuksudur,saftır acık:),yine sırtarır...
Çizgifilm izlemeye bayılır,en sevdiği şeylerden biri şu hayatta çizgifilmlerdir...
Sonra bazen bişeye inanamadığı zamanlarda kocaman açar gözlerini çocuk gibi...İşine bişey gelmezse,amaan daha küçüğüm ben der fazla uğraşmaz...Annesi evlilik,çocuk vs. şeyleri ile ilgili bişey diyince "ne çocuuuu annea ben daha çocukum" der:)
Yaptığı yegane şey,film izlemek,çizgifilm izlemektir...Oyuncak tükkanlarını halen çok sever...Barbilere falan bakmaya bayılır...
Hani şu sesini bicirip konuşan hutunlar gbi değildir,zaten gerekde yoktur sesi incecik,bide bici bici yapsa otur saatlerce gül yani:)
Aman iyiki yapmıyo gözünü seveyim ben:)

Artiz Syco;

Bu Syco tiyatrocu olmalıymış...Ama o sınavlara girmekten tırstı...Şimdide yaş almış başını,bu saatten sonra diyip duruyor...Ve fotoğraf çekerken fırlıyor...
Birgün Lady Macbeth oluyor,birgün Mathilda,birgün kızılderili bir rüyayorumcusu kız o,birgünde hippy,bazen Crow'laşıyor,bazen büyücü bozması bişey oluyor...
Kuzenim kız senin kocan hiç sıkılmayacak,evde tuhaf tuhaf gezen bir tip olacak iyi yaa dedi...O zaman bi anlam verememiştim ama sonradan anladım ehuheheh:)



Olumlu RuhTimsali Syco:)

Evet herşeye iyi gözle bakar,başkalarının işine burnunu sokmaz,kendiyle uğraşır,aman şu albümü edineyim,şu kitabı okuyayım,şu filmi izleyim,ayy canım şu yemeği istedi onu yapayım,şurda burda sürteyim der...
Hayat felsefesi;
"Herşey çok güzel oluyor"dur...
Müzik gıdasıdır,ayriyetten meditasyonlar yapar,güzel giyinir,havalı takılır...
Ben en çok onu tutarım:)
Buda sarı halim...

Neyse benim kızlar bunlar...Bu mimi kimseden almadığıma göre kimseyede yollamayım ehuheheh:),maşallah amma uzun yaptım,biraz daha zorlasam tüm sayfayı kaplayacak:)

30 Ağu 2009

Karavan Şarkıları

Geçen gün bizim evin ordan bir karavan geçti...O kadar özendimki ona,böyle gideceksin onunla yollarda geçireceksin tüm yazı...Sahilden yollarda mavi tur yapacaksın...Karış karış turlayacaksın tüm ülkeyi...Bazen sadece oturup günün tadını çıkaracaksın...Tüm doğayı,basit hayatı içine çekeceksin...Çok isterdim ya...Yanında sevdiğin insan birde...Ohh yani...
Bir playlist hazırladım,karavan için uygun güzel bir playlist...Böyle sakin,güzel şarkılar...Karavanım olunca dinleyeceğim hepiciğini ama şimdi dinlerken aslında ordaymışımsı bir hava ile dinliyorum bunları çaktırmayın;)

Edit;bu Syco'ca Müzikten...Ama taşıyorum ben bloğu buraya yine...Bugünede pek uygun,hadi öptüm sizi canlar;)



KARAVAN PLAYLİSTİ;

20 Ağu 2009

Bir Kitap Alışverişi! Evet Sapıttık:)

Naber blogcan:)
Dün annemle kitapçı kitapçı gezdik...Annemle bu gezilerin en güzel tarafı,onunda benimde kendimizi kaybetmemiz=)
Hatta ben frenliyorum yok ya yeter diye=)
Bir sürü kitap aldık valla=)
Anlattım bi arkadaşım bloğada yazsana neler almışsın bakalım dedi...
Heallam ya herşeyim blogda,iyi yazayım dedim=)

Şimdiii;
Şu yanda okuduğum kitabın devamı kitabı;

Mu'nun Çocukları-James Churchward
Işığı Arayanların Karanlık Yanı - Debbie Ford
İçimizdeki Kapıları Açmak-Eileen Caddy
Mevlana Gizli Öğretisi - John Baldecchi
Küçük Ağaç'ın Eğitimi - Forrest Carter
Rehber Rüyalar - Işık Elçi
Kuantum Düşünce Tekniği-R.Şanal
Pegasus Sırrı-Gregg Loomis
Sina Dağı Sırrı-Gregg Loomıs
Kraliçenin Soytarısı - Philippa Gregory
Mahkum Prenses,-Philippa Gregory
Bizim Gizli Bahçemizden-Nermin Bezmen
Siz Kimi Kandırıyorsunuz! - Soner Yalçın
Kirli Zevkler, Tasmina Perry
Kamelyalı Kadın-Alexandre Dumas

Evet beybiler her tarzdan türden kitap aldık:)Ben İçimizdeki kapıları açmak kitabını çok beğendim...Her gün için birşeyler yazmış kadın...Hergün aç oku yani...Birde sevdiklerimin doğum günlerine baktım,o kişileri o kadar yansıtıyorki...Çok güzel kitap yani,başucu kitabı tam...

18 Ağu 2009

Ben Büyüdüğümde SycoNine Olciiim:)


Birgün annemle Fişin tv izliyoruz falan Betsey Johnson defilesi çıktı,çok severim ben Betsey'in tasarımlarını severek izliyorum falan...Neyse podyuma çıktı hanım parade ataraktan...Saçlar rengarenk...Annem direk;
Sen yaşlanınca aynı böyle olacan dedi:)
Ehuheheh haksızda değil hani,valla öyle olurum,saçlar beyaz olduğunda kafama esen rengi yaparım:),torunlarımla oyun oynar kıkırdaşırım=)
Herbişeye karışmaz sadece eğlenirim...Rocker nine olurum:)
Torunlarıma masal diye rock'n Roll tarihini anlatırım...
Ve Betseyde en sevdiğim şey sıcacık gülümsemesi,ki o bendede mevcut:)

Not*Bu arada ne çok torunlarım cümlesi kurdum ben!,kendimden korktum,annemin burasını kesin okumaması lazım yoksa saatlerce dalga geçer,hani çocuuun olmayacaktı,çocuğu geç torunun olmuş aheheheheh diye!Lafın gelişi beee:)

15 Ağu 2009

A-Sosyal Hizmetler

Image Hosted by ImageShack.us

Sevgili biloooo,
Hani öss'ye girdimya hiç çalışmadım zerre kadar vs.,hani sincan çıkmıştı gitme yerim amaaan şehirlerarası yol caanııım girmemsemmi diye düşünmüştüm,hani giderken arka koltukta uyuklayıp sonra gazetedeki Ufo makalesine heyecanlanıp sınava zerre heycan belirtisi göstermemiştim:),tabii sen bunları bilmezsin:)

Neyse fena gelmedi puan...ammavelakin bi yerede kapağı atcağıma inanmıyordum...
Neys..
AÖF. Sosyal hizmetler olmuş...Ulen benim yakam açıköğretimden bi kurtulmayacak...Evren hazretleri diyo kızım sen kıçını kaldırma git evde pinekle...

Ama bi yerdede çok sevindim çemkirdiğime bakma sen...Hep zaten sosyal hizmetler alanında olmayı isterdim...Bir ara kafamı koymuştum koruyucu anne olmaya falanda olmadı olmadı...
Ama şimdi bu alanda iş yapacağım kafamada koydum...

Önce bu iki yıl deli çalışmalıyım,eskisi gibi amaan sınavmı boşver lan modundan çıkmalıyım sıyrılmalıyım...Sonra tabi KPSS var...Sonrada napiiim iş bakıcam artık,bu alanda açık varmış öyle duydum...Sevindim ha böyle süt bulmuş kedi gibi kendi kendime...
Bu arada süper hiper asosyal oldum...Yani bu artık sinir etmeye başladı beni...Düşün asosyal bi sosyal hizmetler adayıyım:)
Yani buraya ne ağlansam istesem neyim oluyor,artık okuyucular olarak napıyosanız ufo bile gördüm lan sayenizde:)
Yorum neyim yazmakta yok,abicim bari uğradın bir iki şey karala demi,yok çok cooluzya hıh size!
Onun için şimdi bunu okuyanlar üç kulhü bir elham okuyun hüffff "kızımız sosyal biri olsun,biraz dışarı çıksın,gezinsin,alemlere aksın amin..vs." bişeyler geveleyin beybiler...
Valla ne ağlansam oldu burda hadiii:)
Bu arada bu Kate Moss hatununu halen pek seviyorum ben...Tamam biraz yaşlanmış olabilir ama olsun...:)