4 Oca 2009

[I Wish You Were Here]


Kate Voegele "Wish You Were"



Bugünün güzel şarkısı ve videosu Kate Voegele'dan geliyor...Yani nam- diğer One Tree Hill Mia...
En güzel şarkısı bence...Çok anlamlı...Ayrıca benim bu aralarki ruh durumuma çok uyuyor...
Ayrıca da One Tree Hill görüntüleriyle,üzüntüyü ve özlemi,acıyı çok yansıtan bir video...Sanırım diziden alıntı...O kısımları izlemediğim için bilemiycem...
Ama bu günlerde sürekli bende I Wish You Were Here! diyorum...Ve bu şarkıyıda dinleyince içim acıyor...

2 yorum:

  1. müzik paylasımlarını cok sewiyorum ya..
    bu arada ben de cok sewerim wish you were here.. her zaman acıtan bi sarkı olmustur ama son zamanlrda aklıma sadece serhan sesen geliyor, cenazesinde calındı ya.. daha bi kötü oluorum ne bilim.

    YanıtlaSil
  2. OTH'yi takip ediyorum ben.Ve o sahnelerde bu şarkı gerçekten can acıtıcı durmuştu.Sahneye uygundu,güzel şarkı zaten.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^