27 Oca 2009

Kuuuuuuuz Ded Göööööör:)




En son gittiğim plakçı gezimde bu plağı görüp alsammı almasammı,alsammı almasammı modunda soru işaretleriylen almamıştım:)
Niye yaptımki öle bişey:)
hemde iki tane vardı kendilerinden...
Yav veletliğimin şarkısı,albümü ya...
Bayılırdım bu şarkıya:)
"Kuuuuuz Deed Gööööör" diye bağıra çağıra sölerdim:),5-6 anca varım yada yokumdur:)
Bide La İs La Bonitaya karşı koyamıyorum ya:),sırf o videodaki çirkin herif ve bi düğünde gördüğüm abi sayesinde uzun saçlı adam seviyorum iyimi:),bilinçaltıma yer etmiş nası olduysa artık:)
Ki iki herifte çirkindi:)
He allam ya nerden nereye geldim:)

Bu şarkı çok naif ve bana çocuksaflığını hatırlatan şarkıdır...
Eöhhh loop'a aldım,artık dinler dinler dururum:)
Egemeninde kulaklarını çınlatırım dinlerken:),hatırlamamı sağladı bi şekilde:)

3 yorum:

  1. ayh efendim ne demek ne demek
    kuuuz ded gör diyerek ben de dahil olurum o zaman.. :D
    filmini de izlemek hatırlamak lazım gibi gelmedi degil bi de :]

    YanıtlaSil
  2. evet klibini izleyince nasıldı bu film diye düşündüm bende:)

    YanıtlaSil
  3. oyh :$
    aşkım bu kadın yaaaaaa <3
    seviyorum ah ah!

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^