1 Şub 2009

Agyness Deyn

Image Hosted by ImageShack.us


Aslında model tanıtım bölümümde Irina'yı tanıtalı bir hafta bile geçmedi ama,dayanamadım...
Çok sevdiğim bir modele daha yer vermek istedim açıkçası...

Agyness Deyn yani namı-diğer Agggy(aramızda Aggy deriz biz:)
İngiliz model benden bi yaş büyük ve 2 günde sonra doğmuştur...O nası oluyo diye kalmışındır:),yani 14 Şubattan 2 gün sonra doğmuştur:)
Neyse geleneksel güzel tanımlamasının dışında oğlan çocuğu saçları,erkekfatma görüntüsünün yanında çok güzel gülümsemesiyle insanın içini ısıtır Aggy...Bilirsiniz modeller dünyasında zavallılar aç kalmaktan olsa gerek suratlarda ölü balık görünümü olurya bu hatunda yoktur o işte...
Albert hammond jr'ın manitası olup aynı zamanda mankenden şarkıcı olurmu huleyyyn laflarınıda yedirebilecek güzellikte bir şarkıya vokal yapmıştır kendileri...
Five O'Clock Heroes 'e Who isimli şarkıda eşlik edip iyide etmiştir...
Ben sevdim ve takıldım şarkıya kaç gündür...Albümü indirdim pek açmadı beni ama şarkıyı sevdim...
Onun içinde klibi ekleyim diye heyecan yapıp hemen Aggy tanıtımı yapiiim dedim...
Yav böle şirin şirin bakınca bi saçını okşamak gelmedimi sizede:)
Nese buyrun klibi efenim;)




Y

3 yorum:

  1. slm agyness deynin albümünü nereden indirdiniz linkini gonderiirseniz sewininirim hoşçakalın..

    emrahkurt1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Adsız;hatırlamıyorum valla Five O'Clock Heroes'un albümündeydi o şarkı zaten,Rapidfind'den falan onları araştırırsan edinebilirsin;)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^