13 Şub 2009

[Doğum Günü Kızı]

Image Hosted by ImageShack.us



Aslında halen doğmadım:)
Saat 2:11 şimdi ve ben 7:30'da doğmuşum...
Ama yazasım var bi doğumgünüsü yazısı...
Kızan kızsın pek önemli gelmiyor bu sene...Ne biliiim geçenlerde acayip tırsmıştım büyüdüğümü hissedip,lan dedim 30'a beş var...Boru değil yakında 30 olucam...Offf ya niye büyüyoruzki,büyüdükçe herşey daha anlamsızlaşıyo gibi geliyor bana...
14 Şubatta doğduğumu ilk duyan herkes "ayyy ne güzeaaal" diye bi tepki verir...Aslında öle aham şaham bişeyi yok,bi kere 14 şubatta doğduğunuz için(bu bnm için geçerli:),sevgiliniz otomatikman olmaz,senin doğum günün al bununla yetin fazla şımarma diye:)
Sora sevgilisi olanların planları vardır,olmayanlarda depresyona girer,yani toplucana depresyona gireriz:),annem ama çok önemser böle şımartır beni falan:)
Yarın bide saçlarımı kestircem,çok korkuyorum varya,eğer adam çok keserse iyice depresyona girebilitem çok yüksek...Ama kestirmem lazım,uçları iyice keçe gibi oldu...Böle 70lerin katlı katlı modellerinden istiyorum...
24 yıl geçti gitti la varya halen inanamıyorum o kadar büyüdüğüme:)
Çok minyon olduğum için insanlar beni halen küçük sıfatına koyuyolar aslında onun için bi garipsiyorum belkide...Sıfatım şaştı,kişilik olarak bazen çok olgun bi insan oluyorum,diyolar kızım varya yaşına göre çok olgunsun fln,sora bakıyorum bakıyolar çocuk çocuk huylarım var...
Şimdi hayatıma baktımda,valla başarısızlıklar,başarılar fifti fifti belki,hayal kırıklıkları,acılar baya varmış...Halen bi önümü görememezlik mevcut elimde,bi yandanda o kadar çok umudum ve planım varki...
Bide şöle yapmak istediklerim var çok çok...
Şu üstteki kız gibi bu listeme bi gün baktığımda istediklerimin hepsini yapmayı isterdim...
Mesela;
*Saçlarımın belimde upuzun olması
*Eskisi gibi zayıf olmak
*Prag'a kışın kar yağdığında,aşık olduğun insanla gitmek ve o karpostal şehri karış karış gezerken bir elinde fotoğraf makinası,bir elinde sevdiğin...
*Tori Amos iki kere geldi izleyemedim,gidemedim halen onun acısı geçmedi blog...Dünya gözüyle bir Tori Amos konseri solumak...
*Fotoğrafçılık konusunda büyük adımlar atabilmek...
*Müzik dinlemeyi,Rock'n Roll'u bırakmamak...(en tırstığım şey bu,insanlar büyüdükçe müzikten kopuyolar,bu benim başıma gelmesin lütfen lütfen)
*Daha şık giyinmek
*İnsanlara ani tepkiler vermemek,kendimin fren sistemimin ayarını yapabilmek...
*Düzgün,huzurlu ve kahkaha dolu bir hayat
*Çok sevdiğim işi yapıyor olmak
*İyi bir plak kolleksiyoneri olmak
*Lorelai Gilmore yaşında olunca,onun gibi taş bir hatun olmak:)
Şimdilik bu kadar geldi aklıma...Daha gelirse aklıma çekinmez yazarım;)
Yinede İyiki Doğmuşum blog...



9 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. bencede iiki doğmuşsun deli gız (:
    cidden ne boktan bi günde doğmuşsun millet hep sevgilisiyle
    kimse senle ilgilenmezkii :((

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yıllar sana sycorox

    YanıtlaSil
  4. Canım kızım bence de iyiki doğmuşsun .Ne çok şeyi paylaştık seninle...En pes ettiğim zamanlar da bile en küçük halinle hep bana destek oldun.Şimdi seninle ana kızdan çok iki iyi arkadaş olduk yine ne çok şey paylaştık ...Farkındamısın artık çokgüzel şeyler için birbirimize destek oluyoruz.Seni seviyorum ve seninle gurur duyuyorum .İyiki varsın ve benim kuzumsun.Bu yıl sana tüm dileklerinin gerçek olduğu günler getirsin .Sağlıklı mutlu ,huzurlu,bolluk ve bereketli güzel günlerin olsun.Seni seviyorum ve kocaman kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
  5. yeni yaşın sana bol şans getirsin (:
    iyi ki dogmuşsun ki gizli gizli blogunu okuma fırsatımız olmus.
    ehuehahahahaehueheue yine acayip cümle kurdum lan! kendime gülüyorum ehe

    YanıtlaSil
  6. YAA analar neler doguruyorrrrrr....
    Kısss ıyıkıde dogurmus senı haaaa
    ozellıkle teşekur edecem anneneee:)))

    YanıtlaSil
  7. oooo iiki doğdun cnm az gecikmeliyim artık kusuruma bakma bütün dilek listen daha da fazlalarıyla gerçek olsun işallaaaaaaaaa

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^