20 Şub 2009

Nights In Rodanthe

Image Hosted by ImageShack.us


Biraz önce izledim filmi...
Diane Lane ve Richard Gere oynuyordu...Konu biraz ağırdı ilk başlarda,ama ama ama yer inanılmaz güzeldi...Ev iskambil kağıtlarından yapılan evlere benziyordu,fırtınaya dayanabildiği şaşırtıcıydı...
Bir anda öyle bir yerde çok olmak istediğimi farkettim...Karşımda deniz olsun öyle bir yerde olayım,böyle güzel bir otelde yada evde...
Çatı katında atölye vardı,uzuuun zamandır resim yapmadığımı farkettirdi bana...Veee ben orda olsam herşeyin fotosunu çekerdim kesin kesin:)
Filme gelirsek sonu iç burkucuydu...Düşünün hayatınızın en beklemediğiniz zamanında aşk karşınıza çıksın ve bir anda bulup bir anda da kaybedin...
Kitaptan uyarlamaymış,nasıl birt uyarlama bilemiycem ama film olarak fena değildi...Heleki o yer çok güzeldi çoook...

2 yorum:

  1. aa ben de izlemek istiyorumm.
    hemen bugün ev mekan cok süper gercekten syco

    YanıtlaSil
  2. Merak ettim filmi ev hakkaten müthişmiş

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^