15 Şub 2009

Pazar Müziği

Image Hosted by ImageShack.us




Ohooo baya bloğumu derleyip toparladım valla,oda taplama olayı gibi oldu:)
Hep istediğim Kategoriler şeysini yaptım etiketlerden...Malum bloggerımızda halen kategoriler şeysi yok,biz yaratıyoruz:)
Bundan sonra belli başlı yazı dizilerime rahat ulaşıcaz...Malum ben eski yayınladığım müzikleri girip bloğa tekrardan dinlemek gibi rahatsız bi huyum vardı,artık müzik kutusuna girip yapıcam:)
Bu kadar reklam yiter anam:)

Müzik kutusuna bi çeyreklik atın öle boştan beleşe müzik dinliyonuz oooh valla:)
[bi çeyreklik ne lan,altın olabilir bence]


Pek bir hoş hatun olan Candice Night'ın Blackmore's Night şarkılarında sölediği "Street Of Dreams" yorumuna taktımki ne taktım:),sesi süper ya,bakiiim dedim hatuna valla hani şu mitolojik filmlerdeki seksi hatunlar olurya aynen onlara benziyo...Ritchie Blackmore'un karısımı değilmi rivayetler çok anlamadım gitti,zaten bizene dimi:)


İkinci şarkım SteelHeart'tan geliyor..." I'll Never Let You Go"'yu her dinlediğimde daha başka şeyler düşündürtür nedense:)...Angel eyes diye başlar zaten bi adıda odur,güzel bir balladdır sevilir sevilir;)


Bir SkidRow balladı ve gerçekten güzel bir aşk şarkısı... "I Remember You"

"Woke up to the sound of pouring rain,
Washed away a dream of you...
But nothing else could ever take you away,
'Cause you'll always be my dream come true,"

İşte bu sözler her dinlediğimde beni daha çok benden alır...

Bugünlük bu kadar Müzik kutusu efenim...
Daha eski kayıtlarımıza bakma isteyen Kategoriler-Müzik Kutusu'na bi göz atsın;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^