23 Mar 2009

Sebebim!

Image Hosted by ImageShack.us

23/9/2006 ·

Sabah yağmuruyla ağlarken gittin sen...
Bir sabah arkanı dönmemecesine...
Arkana bakıp bir duraklama bile yaşamadın...
İçinden yanlış mı yapıyorum diye bile sormadın...
Sana göre en doğrusu buydu...
Haklıydın,doğrusunu yapmıştın.En doğruyu en sonunda...
Beni harabe bırakıp gittin.Arkana bile bakmadın,gözyaşları mı görmedin...
Görseydin ne değişirdi ki ,ne anlamı vardı ki senin için gözyaşlarının...
Sahte derdin üstüne bir de...İyi ki görmedin,iyi ki bakmadın...
İyi ki umursamadın..
Yoksa seni sevmem için bir sürü sebebim olurdu...
Şimdi senden nefretim için sebebim oldu...
İçimde kinim oldu,büyüdükçe büyüyecek o da bir cenin gibi...
Bir gün sana doğacak...
Karşılaşacaksın hiç beklemediğin bir anda...
Sevmeyeceksin onu beni sevmediğin gibi...
Ama kaçma şansın olmayacak...
Çünkü onu sen yarattın,kayıtsızlığınla şekil verdin...
Asık suratlı bir nefret tohumu attın...
Ve bir gün karşına dikilecek,hesap soracak...
Ona kayıtsız kalamayacaksın belki de...
Çünkü sen de yılmış olacaksın...

Ve belki de ilk defa sen de seveceksin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^