30 Nis 2009

FreeBird![Live Oakland July4 1977]

Hayatta bulunmak istediğin konser nedir deseler hiç düşünmem
Lynyrd Skynyrd'ın Oakland July4 1977 konseri derim...

O nası bir konserdir,o nasıl rahiyadır,ne zaman izlesem gaza geliyorum,öndeki mala bağlamış kızı bile kıskanıyorum:)

Olmak isterdim o konserde Ronnie Van Zant’la aynı havayı solumuşlar borumu bu ya:)
Hayatta öldüğüne çok üzüldüğüm insanlardandır,millet hep Kurt Cobain der falan ama hayır Ronnie Van Zant'tır benim için...Zaten Van Zantlar müzisyen bir ailedir, o aileden doğanda bişey vardır ama onun yeri dolmaz,dolmuyorda...Diğer kardeşler kötü falan demiyorum bilakis,hepsi birbirinden yetenekli ama ne biliiim...

Ona gelsin ve tüm Ronnie Van Zant severlere...

Güzel bir Freebird ziyafeti çekelim kendimize;)


Lynryrd Skynryrd - Free Bird Live 77
Yükleyen

1 yorum:

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^