26 May 2009

Dita Von Teese!

Image Hosted by ImageShack.us



Erkek okuyucularım huysuzlanıyolar,çemkiriyolar niye hep taş adam falan diye...Onlar olacak,hep olacak ben ve bayan okurlarım pek mutlu mesuduz kendilerinden,her hafta birisi gönlümüzün pasını siliyo,şenleniyoruz...Lakin erkekleride küstürmem ben,sevdiğim hatun neslinden örneklerle gönüllerinin tellerini titretirim(bu ne ya!)

Dita Von Teese'de benim en sevdiğim hatunlardan biridir...Taş gibidir,sanki nerde ne yapılacağını en iyi şekilde bilen güçlü kadın ekolü gibi gelir bana...Bide tabi vintage kıyafetlere falan baya ilgisi olan biri olduğum içinde direk ilgimi alakamı çekmeyi başarır,yoksa banene onun striptiz gösterilerinden hadi efenim Johnnyy striptiz yaptığı taktirde ilgi alanıma girerde,gerçi Ditada hoş ya,aman uçtum gene ben hiç o bakımdan kendisine bakmamıştım:)

Bide gözümden kaçmıyor son zamanlarda Dita'yla çok güzel fotoğraflarla dolu çalışmalara imza atıyolar güzide dergiler...Zaten pin up girls,vintage falan olgularının alayını seven bi bünyeyim,bayılıyorum ya...




Image Hosted by ImageShack.us

1 yorum:

  1. şahsen ben örovizyonda beenmedim kendisini..
    sevemedim, çok beyaz...

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^