20 May 2009

Gölge Çiçeği!

Image Hosted by ImageShack.us


This is a my life bebeyim:)

Bugün annemin mp3'üne şarkı atıyodum,bilimum tarkanlar,sertablar,sezenler vs.Sonra bi şarkı gözüme ilişti,indirdik annemle ve o kadar içim acıdıki defalarca dinledim...Hayır ağlamadım ama uzun zamandır hiç bu kadar içimi bi şarkı acıtmamıştı...Yani rakırım pek burnum inmez pop havalarınaya unutmuşum,çocukken bilirdim bu şarkıyı...


Ve dedim paylaşayım,benden pek beklenmez böle şarkılar,kıymetini bilin huleen...

Hayatımın büyük bir bölümü hiçbirşey yapmamakla geçiyor...Geri kalan kısmında da bişeyler yapmaya çabalıyorum...Çok endişeliyim bana nolacağı konusunda,ama bu konuda ne yapıyorum,hiçbişey:),bir sürü planlarım var hayallerimin biri bin para,ohooo neler neler...Ama hep bir yerde takılıyorum kalıyorum...Yani benim yaşıtlarım evlilik çocuk çoluk vs. derdindeyken,ben deli gibi kaçıyorum...Pucca 'nın son yazısını okudum ahanda dedim işte bu yüzden oluyo bende de bu korkular...

Hayatım dağınık benden ne olacağı bile belli değil...Ankarayıda çok sevdiğim yok zaten...Ama ayrılmayı düşünemiyorum bile korkuyorum...Sanki ayrılsam burdan nereye ne amaçla gidicem bide o var zaten...

Bir sürü şeye başlıyorum,yok sağlıklı yaşam,yok şöle iyi şey,yok şu yok bu,sonra devamını bi türlü getiremiyorum...Bi getirsem varya dibine vurcam herşeyinde bi türlü olmuyo...

Nese bu sefer napıp edip yaptığım herşeyi bırakmamaya çabalıycam...Ama bir yandanda eskisinden farklıyım...Mesela eskiden birisi hayatımdan çıkıyomu,aman git eyvalla der,çok sevsemde onu bırakmamak için hiçbir çaba göstermezdim...O yüzdende çok arkadaşım yoktur benim,hayatımdan birini çıkardımmı bi daha hayatta geri giremez olurdu..O yönümü törpülemek için çok savaştım,çaba harcadım...Şimdi mesela tepeme çıkıyolar,o zaman diyorum bana bi mola...Şöle bi kaç gün konuşmuyoruz,sonra akıllı uslu masaya yatırıyoruz konuları...

Bide eskiden ya çat diye milletin yüzüne söylerdim herşeyi(oda gereksiz zamanlarda olurdu çoğunlukla),yada içimde tutardım saklardım düşüncelerimi...O konudada baya aştım...Şimdi insanlara karşı sözümü sakınmıyorum,düşündüklerimi düşündüğüm ve beni rahatsız eden zamanda söylüyorum...O zamanda bomba patlamış etkisi yaratmıyor...

Ama yinede bazen o kadar yalnız hissediyorumki kendimi...Gücüm tamamen bitmiş gibi sanki...İçim çekilmiş gibi...Şarkı beni o derece anlatmışki,bi an kaldım öyle...

"Günü yok dünü yok yeri yok
Nasıl da zor ona sevda hevesi
Düşü yok sesi yok izi yok
Nasılsa açamaz gölge çiçeği "

Bu arada;

Kızlar hatunlar of of of buraya bi bakın...Biliyorum melankolik bir post olacaktı ama varya ben pek melankolinin dibine vuramıyorum be anam:),herşeyi yarım bıraktığım gibi bunuda bırakırım işte:),bakın valla adamlar süper ya,offki ne off...Ben en çok Werner Schreyer'ı beğendim...Aynı James Dean'ın gençliği gibi...İleriki zamanlarda haftanın güzeli olabilecek standartlarda:)

Hedi Slimane gerçekten çok başarılı bi çalışmaya imza atmış...Adamların vücudlardan çok mimikleri yüz ifadeleri,o vurgulanan damarlar dövmeler,o asi pislik adam tavırlarına öldüm bittim mahvoldum:)Vogue Hommes International'da çıkmış resimler...

Böyle taş adamların photoshootlarını daha çok istiyorum kendi adıma...

Ve Hayal abla!Aşkolsun ya valla çok üzüldüm,sen Ankaralara o kadar gel,bizi aramadan git valla kırıldım ya...Tamam buluşma olaynı falan yapamazdıkda,bari biz görüşseydik ya...Biz seni bu haftasonu geliceksin diye bekliyorduk hatta sana ulaşmaya çalıştım msnden falan...Üff ya görüşseydik keşke ablam yaaa:(

Der ve melankolik,azıcık şuh,birazda sitemkar postamı bitiririm efendim:)


2 yorum:

  1. linkteki adam pek hoşmuş..gözüm gönlüm açıldı :) bir de o şarkıyı çok severim..

    YanıtlaSil
  2. 24 mayıs 2009 sabahı, karga mokunu yemeden ankaradayım, bu sefer bizi at, merkep yerine koyup hipodroma, ve kendi çizdikleri sınırların içine sokamayacaklar, güneşten bayılcak gibi olup canhıraş dışarı çıkarken bile zor saldılar. 24 mayısta yanınızdayım, tandoğan meydanı evinize hangi uzaklıktadır bilmediğim için, birde telefonlarımız uydu marifetiyle konuşmaya kapalı olduğu için haber veremedim, tüm bunları bize ankaranın kapısına vasıl olduğumuzda haber verdiler, bu pazar geleceğimiz semtin neresi olduğunu öğrenip haber vereceğim, anneni ve seni çok özledim..ayrıca annenin sağduyulu fikirlerine ihtiyacım var. kızma bana, emi..bu hafta beraberiz.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^