2 May 2009

Hold Me Don't Ever Leave Me!

Image Hosted by ImageShack.us


"Hold me don't ever leave me...

Know me, never believe me...

Stay here but don't get too near me...

Leave me, leave me alone...

But don't ever let me go..."

Çok gelgitli bir hatunum evet...Ve beynim dönüyo bazen...Ama bugün baktığımda bu gelgitlerin içinde birşey değişmiyor...Değişmiyor...Ne kadar kafam karışık olsada,bildiğim tek birşeyden şaşmıyorum...Ama bu şarkıda dediği gibiyim...Hatta ilk dinlediğimde oha bu bahsedilen benim,ben yazsam anca böyle derdim diye tebrik ettim şarkıyı yazanı...



"Hold me don't ever leave me...

Ask me but don't ever make me...

Save me, don't ever forsake me...

Call me but don't ever say my name..."

Buradada sözleri ve çevirisi mevcut şarkının...

2 yorum:

  1. hey zor kadın :) güzel sözler. beni avucuna al ama sıkma gibi bi felsefesi var. yada bana balık tutmayı öğretme, balık ver gibi. balık tutmayı öğretirsen koparım senden gibi. elastik bi yapı.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^