24 May 2009

Mavi Saçlı Kova Kadınıymış Aslında Syco!

Image Hosted by ImageShack.us

Şimdi blog bi kişi birini tanımaya çalışırken en gözde konuşma alanı burçlar sanırım...Mesela illaki konu sen ne burcusun'a gelir...Geçen bende böle bi konuşmanın içine çekildim...

Kişi;Sycocum ne burcusun?,

Syco;nolucak burç uyumumuza göre beni alıp alamayacağınamı bakıcaksın beybi?

Kişi;Ya evet merak ettim...

Syco;Bide evet diyo:)

Yani aslında çok burçlara takık bi bünye değilimdir...Söledim burcumu seceremi okudu adam ya:),valla kadınlara atarlarda erkekler pek meraklı azizim:),benim aklıma gelmez böyle şeyleri araştırmak...Ama biliyorum bazı tipler baya baya hayatlarını buna göre programlıyolarki uçmuş insan işi bence:)

Kova burcuyum efendim...Ve mutluyum...Çocukken aklım hiç almazdı kova burcunu...Yani bütün arkadaşlarım eşim dostum hayvan ama ben ne Kova!,kova nalaka ya derdim...İçten içe nasıl utanırdım...Kova ya bildiğin banyoda,kilerde abuk subuk yerlerde kullanılan bi nesne...Sonra gel zaman git zaman,dahilerin burcu falan dediler azıcık insan içine çıkabilir mod yakaladım:)

Şimdi pişkin pişkin çok süper bi burç nan,dahiyim borumu diyebiliyorum:)

Ve sonunda üstteki şahsiyet beni du lan bi bakiim burcumu araştırıyıma itti...

Bi kere özgürlüğüme düşkünmüşüm...Ki öyle evet,bunaltıya gelemem...Renklerim koyu renkler ve maviymiş(mavi saç takıntımın nerden geldiğini anladım artık),uğurlu çiçeğim kır çiçekleriymiş,ki evet papatya hastasıyım ben...Gül mül hikaye hiç sevmem,alanıda sevmem...Ama papatyaya bayılırım...Özel günlerin haricinde alınan papatyalara bayılırım...

Bu burçtan doğan kadın hiçte anlaşılır değildir. Hergün onun yeni huylarını, düşüncelerini öğrenip şaşırabilirsiniz.(ahah aynı ben:),yeniliklere açık,dürüst ve kesinlikle kıskanç değilmiş kova kadınları...Evet kıskanç değilim kısmına katılıyorum...Çok kıskanç bi yapım olmadı fazla...

Yani efendim tam bir kova kadınıyem ben:)

2 yorum:

  1. ben severim kova kadınlarını yaylar kovalar çok benzeşir çünküm ikiside özgür kız hahah

    YanıtlaSil
  2. kovalarla ilgili bir genelleme yapamam ama benim bir kova burcu abim var; dünyanın en ukala, en herşeyi kendisinin bildiğini zanneden, en benmerkezci insanıdır, uyuzun tekidir.:)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^