18 May 2009

Türkan Saylan

Türkan Saylan'ın ölümüne üzüldüm...
Son günlerinde yaşadığı olayları haketmedi,ama son günlerinde gördü bu ülkede bir arpa boyu yol alınmadığını...Hasta yatağında çırpındı üstüne atılan çamurlara sırtını dik tuttu...
Bu resmi ararken bi resim gördüm ve dellendim...
Resmin yanında şu yazıyodu;
"Hayatını örtü düşmanlığına adadı,ömrünün son günlerinde başörtü takmaya mecbur kaldı,allahım herşeye kadirsin!"
Varya inanın bazen beni dinden bu kadar soğutanların gene bu din bezirgancıları olduğunu görmenin ironik olduğunu düşünüyorum...Örtü örtü diye bezdirdiniz abi!
Neyse sinirlendim konuşmayım fazla...
Rahat uyu hocam,sen birçok çocuğa ışık oldun...

5 yorum:

  1. Büyük Kayıp gerçekten. Kadına son günlerinde çektirenler insanlıklarından utansınlar.
    Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  2. türkiye bi büyük değerini daha kaybetti işte kına yakarlar şimdi arkasından iftiralar atanlar allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  3. ewt ölümü çok üzücü.ama haber beni daha çok deli etti. bu nasıl bir zihniyet nasıl bir insanlık yaaa.. bizi ortaçağ karanlığına sürüklemek isteyen, örtü örtü diye tutturanların o örtüler g*tüne girsin

    YanıtlaSil
  4. hangi onun bunun evladı yazmış o yazıyı yaaa :@ :/

    YanıtlaSil
  5. Kendı kendını mutlu eden ınsanlar toplulugu:)
    Yağmur

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^