25 Haz 2009

Akçay,Akçay Dırınınınnnn!


Sıcakmı,melankolik yağmurlumu çözemediğim bir hava ila karşı karşıyayız...Şu an bi yandan yazarken bi yandanda hayin sivrisineği öldürmekle uğraşıyorum...

Babam kafayı sıyırdı,herkese bağırıp çığırıyo,anlamadık niye,kadın olsa diycem menopoza giriyo:)

Ben desen,ben iyiyim be pek bi uysallık var üstümde...Gerçi bakmayın hep öyleyimdir...Sakin biriyim,burayı okuyup gözünüzde büyütmeyin...Kendi halimde takılırım,kendi kendime çılgınımdır...

Bu aralar pcde müzik dinleyemiyorum niyeyse anlamadım gitti...Yok dinliyorumda bi,iki şarkı anca...Mp3'le yapışık bir hayat benimkisi:)

Msn gene bastı bana,ara ara olur hiç durmam,hatta girmem...Ya ben boş muhabbetlere kılım aslında...Yani adam senin yüzüne belki asla söyleyemeyeceği şeyleri msnde rahat rahat söylüyor...Her zaman diyorum msn ilişkileri yıpratan bişey...Laçkalaşıyosun,heleki sürekli msndeysen,deyse falan iiice ıcık cıcık bi hal alıyo...Ben bide ilk konuşmadan sonra,msnini versene ordan rahat konuşalımcılardan nefret ediyorum...Adamı tanımazsın msn ister...Vermezsin,lan sanki tecavüz edicem diye laf yersin...Bi msn vermemeyi nerelere getiriyolar...



Ha msnde hepmi kötü muhabbet ettim,yooo çok sevdiğim severek muhabbet ettiğim birçok arkadaşım var...Ama yinede msn rahatlığını sevmiyorum...Düşünmeden yapılan konuşmaları sevmiyorum...Bazen soğuyorum...Son zamanlarda olduğu gibi...



Bu yaz hiçbiryere gitme planımız yok,babam yapar gibi oluyo valla tırsmaya başladım...Gitmek istesem Akçaya gitmek istiyorum...Çok özledim...Burnumda tütüyor...Eskiden 3 ay akçayda yazlıkta kalırdık...Ulen kalsaydı şimdi orası giderdik kaliteli kaliteli:/,hem zeytinlide orda yapılıyo,Epica geliyomuş içime oturdu resmen...Tekrar oraya gitmeyi çok isterim,kordonda dolanmayı,diskolarına gitmeyi(bi tane vardı çocuktum o zamanlar önünden geçerken pek beğenirdim),sonra Erol Evginin yaptırdığı apartmanın önünden her geçişimde aaa Erol Evginin eviiii demeyi isterim...Çay bahçesinde oturup gazoz içmeyi isterim...Sarıkız heykelinin önünden her geçişimde hikayesini tekrar dinlemeyi isterim...Sabahın 8'inde denize gitmeyi isterim...Dreden ördek sürüsünün geçişini izlemek isterim...Üfff ya üfff özlemişim hakkat:(




6 yorum:

  1. ama oranın suyu nası soğuk! ayağını soktuğun anda, parmak ucundan bedeninin kalanına doğru yayılan bir hissizleşme ile donmanın ilk aşamasını atlamış oluyorsun. level completed :D
    girmem o denize ben.. ama ilk "umay" kitabımı ordan almıştım, bende anısı büyük. bi de bizim uzaktan akrabaların pansiyonu var orda. hemşeri hissederim orayı. ve evet, hepsi bu :D

    YanıtlaSil
  2. 'hoşlaştıklarım'da 'gerçek kötüler'i görünce çok güldüm.

    YanıtlaSil
  3. http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=16303171 blogunla dalga geçmişler:))))))))))))

    YanıtlaSil
  4. Akçay! Ah Akçay!
    Zeytinli plajındaki tek bina olan belediye misafirhanesinde başlayıp "emeklilikte yerleşilecek yer" olarak bitecek sevda.
    Çok güzel anlatmışsın ama unutmayalım. Lokmacı teyzelerin lokması, kordon çay bahçelerinde okey partileri, Mıhlı Çayı kanyonundaki "Ultimate Survival" tadındaki maceralar, damsız girilmeyen "disco"msular, Akçay pazarında tadımlık yarım kilo peynir uzatan pazarcılar, plajdaki "amut alın kızlaa" diyen köylü teyzeler..

    YanıtlaSil
  5. Poly;oranın suyuna alışmıştım ben denizleri hep soğuk sanırdım:)

    The Oz;hani vardıya ayı yogiler,scooby doobyler,gerçek kötüler ben ordaki gerçek kötüler tayfasına hastayım:),ordan geliyo...hele o köpek ehuheheh:)

    Adsız;ahh ahh ne kadar zekisin,bi tek sen farketmişsin,ben bilmiyodum...

    YanıtlaSil
  6. ben yeni farkettim baya güldüm de haber vereyim dedim demek haberin vardı. çok komik yazmışsın hakikatten. :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^