12 Haz 2009

Alessandro Del Piero

Image Hosted by ImageShack.us


Şimdi bu haftanı adamı benim 11 yıllık aşkım olan birisi:)Her kızın bi italyan sevdası vardır zaten...Benimkiside bu adam...

Valla bir yaz zamanıydı 98 dolayları sanırsam...Fransa 98 vardı...Sıkıntıdan napsam babında dolanıyodum,çünkü tatil neyim hakgetire!...Heryerde maç var,bi gümbürtü,heyecan ulan dedim sanki bize yarıyo,öle söylenirken gördüm,görüş o görüş Fransa 98 italya maçlarını izler oldum:)

Ben futbolcuları pek sevmem aslında...Futboluda sürekli takip etmem,bi en büyük Bjk! derim o kadar:),mesela bazı kızlar vardır her maçı izlerler falan,pek tarzım değildir o işler...Sıkılıyorum ya,bence futbol çok sıkıcı bi spor...Basketbol daha heyecanlı...Neyse futbolcularda bana çok gaz tipler gibi gelir,o yüzden sevemiyorum onları fazla...Yannız sevdiğim tek futbolcu bu zattır...Oda çok zeki bi adam,birde takımına sadık birisi...Yani takımı küme düşünce bile satmamış ve gol kralı olmuş o sezon...Bide tabi İtalyanın siyah/beyazında oynayınca tabiki sempatimi direk kazanıyo...Fotoğraflarını aradım eskiden sanki daha cool fotoları vardı,demekki karısı toplattımı netti:),neyse kendisinin bu köşeye layık olduğunu düşündüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^