2 Haz 2009

Depresifimtrak Playlist!

Image Hosted by ImageShack.us

Pc başında aynen bu hatun gibiyim,bi dağınıklık bi derbederlik acayiplik sisilesi içersindeyim...Ayağımda böle topuklu ayakkabılar falan...Gülme valla öleyim:)niye dersen şimdi ben hayatımda çok topuklu ayakkabı giyen bi hatun olmadığımdan giyince penguene dönüyorum...Çok topuklu giymeyen insanlara has mal bi yürüyüş var,mesela Bihter yürüyüşü ona örnek olabilir:)(gerçi o topuksuzda öle yürüyo) yani topuklu ayakkabıyla salıncaksan şayet işin raconunu bilmelisin...Yoksa istersen laboutin giy bi halta benzemezsin...O bağlamda bende madem bi şeye heves ettin adam gibi öğren diye,alışmak babında topluklu ayakkabıyla geziyorum...İnşallah öğrencem hırs yaptım,bide kızılayda bi ayakkabı gördüm topuklu,bayıldım ya,öğrenip ona benzer bişeyle salınmak istiyorum...Zaten varya acayip inceliyorum,valla salak gibi bırakmasaydım pilatesi şimdi incecik taş gibi bi hatun olarak yaza merhaba diycektim,neyse artık bunada şükür diyim:)

Bu aralar çok cıvıltılıyım...Ama kendimle kalıncada acayip depresifim...Dün bütün gece içim şişti depresif ve içinde mesajlar bulduğum şarkılar dinleye dinleye...Halende yapıyorum,ya nolucak benim bu halim..

Ve bunların haricinde beni neredeyse bir senedir falan etkisi altına almış Love Actualy soundtrackinde olan,güzel Sugababes şarkısı Too Lost In You dinliyorum tabiki..

Yani böyle garipruhhalli günler geçirmekteyim...

2 yorum:

  1. Hırs yapanlar kervanına hoş geldıınn:)

    YanıtlaSil
  2. Pc başında böyleysen senin için derhal cinsiyet değiştiriyorum :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^