6 Tem 2009

Yine Akçay Sevgim Nüksetti Heyhat!

Image Hosted by ImageShack.us





Akçayı ne kadar sevdiğimi beni tanıyanlar bilir...Çocukluğum orda geçti bir nevi...Yazları dedemin yazlığında 3ay kalırdık...Çok muhteşem bir evdi,oranın satılması tüm aile için çok kötü oldu...İlerde evin resmini bulduğumda da ekleyeceğim buraya...


Şarkının resimlerle alakası çok var aslında...O zamanlar çocuktuk tabii...Akçayda üstü açık arabayla gezinmek çok modaydı o zamanlar gençler arasında...Bir abi vardı her geçişinde bu şarkıyı çalardı...Öyleki saati bile aynıydı geçişinin...Alemlere akma saati:) Ve dönemin en hit şarkılarından olan Phill Collins-Another Day In Paradise'ı çok severdi heraldeki,benim gibi bi şarkıya günlerce takık yaşayan insanlardan biriydi...Tipi falan ilgimi çekecek yaşta değildim tabii...Şimdi olsa direk ona bakarım ahuhah:),o abiye noldu acaba?


Akçayı özledim ben yaaaa:(


Şarkının açılması için acık bekleyin dinlemeye kastıysanız şayet ok.;)

1 yorum:

  1. Akçay Zeytinli de bir kaç yaz geçirdim ve annem orayı çok seviyor. Ah bir de denizi buz gibi olmasa :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^