9 Ağu 2009

MİM[Vazgeçemediklerimiz]

Ayçi beni mimlemiş...
Konu vazgeçemediklerimiz... Valla bu mimi görmüştüm benide mimleseler diye geçirmiştim o yüzden pek teşekkür ediyorum Ayçi'ye...




Kahve Kahve Kahve...
Vee içinede biraz beyazçikolatalı&kahve likörü ve napolitenle muhteşem üçlü oluyolar...İnsanı ihya ediyorlar...Ben bunların şişelerinide biriktiriyorum...Çok siviyorum..


Çizim yapmak...Sanırım asla vazgeçemeyeceğim bir olay benim için...


Ve çizdiklerimi hayata geçirmek...Dikmek...


Müzik her daim...
Plaklar,cdler,mp3,kulaklıklar,hoparlörler,müzik müzik müzik...


Başucumda Tori&Johnny...
Onlara tapıyorum...

Kitaplar,kitaplar...
Ve dikiz olayı için şart:P,yok yok valla gökyüzü için,bi daaa Ufo görmek için:)
Ayriyettende gözkapatıcı şey,pc 24 saat çalıştığı için gece rahatsız olmamak adına...
Ve rüya defterim...


Herkese bakmam,prensip sahibesiyim ben:)
çok eskiler ama onları ben böyle bağrıma basıyorum:)


Ve bu tişört...En sevdiğim gözüm gibi baktığım...


Ben kimi mimleyim acabaaa?
Nifak evet sana atıyorum pası;)
beğenende buyursun alsın şekerler..
.

2 yorum:

  1. a-a cizim yaptigini hic algilamamisim - tam net göremedim ama gölge kismi SÜPER-missss ;)

    YanıtlaSil
  2. Burdayım :D en kısa zamanda yazıp hemen fotolarla beraber linki yollayacam :D hadi bakalım benim mimleyeceğim kim var acaba :D

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^