18 Ağu 2009

Ben Büyüdüğümde SycoNine Olciiim:)


Birgün annemle Fişin tv izliyoruz falan Betsey Johnson defilesi çıktı,çok severim ben Betsey'in tasarımlarını severek izliyorum falan...Neyse podyuma çıktı hanım parade ataraktan...Saçlar rengarenk...Annem direk;
Sen yaşlanınca aynı böyle olacan dedi:)
Ehuheheh haksızda değil hani,valla öyle olurum,saçlar beyaz olduğunda kafama esen rengi yaparım:),torunlarımla oyun oynar kıkırdaşırım=)
Herbişeye karışmaz sadece eğlenirim...Rocker nine olurum:)
Torunlarıma masal diye rock'n Roll tarihini anlatırım...
Ve Betseyde en sevdiğim şey sıcacık gülümsemesi,ki o bendede mevcut:)

Not*Bu arada ne çok torunlarım cümlesi kurdum ben!,kendimden korktum,annemin burasını kesin okumaması lazım yoksa saatlerce dalga geçer,hani çocuuun olmayacaktı,çocuğu geç torunun olmuş aheheheheh diye!Lafın gelişi beee:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^