20 Ağu 2009

Bir Kitap Alışverişi! Evet Sapıttık:)

Naber blogcan:)
Dün annemle kitapçı kitapçı gezdik...Annemle bu gezilerin en güzel tarafı,onunda benimde kendimizi kaybetmemiz=)
Hatta ben frenliyorum yok ya yeter diye=)
Bir sürü kitap aldık valla=)
Anlattım bi arkadaşım bloğada yazsana neler almışsın bakalım dedi...
Heallam ya herşeyim blogda,iyi yazayım dedim=)

Şimdiii;
Şu yanda okuduğum kitabın devamı kitabı;

Mu'nun Çocukları-James Churchward
Işığı Arayanların Karanlık Yanı - Debbie Ford
İçimizdeki Kapıları Açmak-Eileen Caddy
Mevlana Gizli Öğretisi - John Baldecchi
Küçük Ağaç'ın Eğitimi - Forrest Carter
Rehber Rüyalar - Işık Elçi
Kuantum Düşünce Tekniği-R.Şanal
Pegasus Sırrı-Gregg Loomis
Sina Dağı Sırrı-Gregg Loomıs
Kraliçenin Soytarısı - Philippa Gregory
Mahkum Prenses,-Philippa Gregory
Bizim Gizli Bahçemizden-Nermin Bezmen
Siz Kimi Kandırıyorsunuz! - Soner Yalçın
Kirli Zevkler, Tasmina Perry
Kamelyalı Kadın-Alexandre Dumas

Evet beybiler her tarzdan türden kitap aldık:)Ben İçimizdeki kapıları açmak kitabını çok beğendim...Her gün için birşeyler yazmış kadın...Hergün aç oku yani...Birde sevdiklerimin doğum günlerine baktım,o kişileri o kadar yansıtıyorki...Çok güzel kitap yani,başucu kitabı tam...

4 yorum:

  1. istek yapabilir miyim?
    benim de doğumgünüme bakar mısın 28.10 :)

    YanıtlaSil
  2. kitaplar hakkında tanıtım veya yorum yazılarını da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. wakan tanka gibi bende bekliyor olabilirim!:)

    harbiden baya kitap almışsınız!

    anneyle kitap alışverişi kimbilir nekadar güzel bir hazdır!

    YanıtlaSil
  4. bende isterim doğumgünü mesajını banane:)))))))) Annenin bloga giremedim bir türlü canım ya

    Ha bu arada ben Belgin Güven:)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^