30 Ağu 2009

Karavan Şarkıları

Geçen gün bizim evin ordan bir karavan geçti...O kadar özendimki ona,böyle gideceksin onunla yollarda geçireceksin tüm yazı...Sahilden yollarda mavi tur yapacaksın...Karış karış turlayacaksın tüm ülkeyi...Bazen sadece oturup günün tadını çıkaracaksın...Tüm doğayı,basit hayatı içine çekeceksin...Çok isterdim ya...Yanında sevdiğin insan birde...Ohh yani...
Bir playlist hazırladım,karavan için uygun güzel bir playlist...Böyle sakin,güzel şarkılar...Karavanım olunca dinleyeceğim hepiciğini ama şimdi dinlerken aslında ordaymışımsı bir hava ile dinliyorum bunları çaktırmayın;)

Edit;bu Syco'ca Müzikten...Ama taşıyorum ben bloğu buraya yine...Bugünede pek uygun,hadi öptüm sizi canlar;)



KARAVAN PLAYLİSTİ;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^