12 Ağu 2009

-MİM-

Hesionkabacım mimlemiş beni...Valla sevindim bu mimde gözüm vardı kim mimleyecek diye bekliyodum:),valla zorla alacaktım kimse mimlemeseydi:P

Hangi şehirde yaşıyorsun?

Ankara...

Mesleğin?

Şu an için maalesef çalışmıyorum ama sosyal hizmetler alanında ikamet edeceğim gibi duruyor,sanırım bu iki yılı çok çalışarak geçirmek durumundayım...Zaten bu konu ayrı bi post konusu:)

Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?

Hatırlamıyorum esasen,sanırım blog falan okurken gelişti...İlk livejournal'da yazıyordum falan bende,sonra 2003 gibi blogcuya geçtim...Oraya tüm depresifliğimi kusmuştum ünkü o dönemler hayatımın en berbat yıllarıydı...Melankolik şeyler yazardım,yazdıklarımıda iliklerimde hissederdim yani hava olsun ne edebiğim bak formatında değildim pek...Hala duru hatta o blog silinmiyo blogcu...Sonra bir süre hiç yazmadım...Ve bloggera geçtim sanırım geçen seneydi...İlk yazarken bloggerda kendim çalar kendim oynarım diyordum ilk başlarda öyleydide ama sonra okunmaya,bilinmeye falan başladım...

Ne kadar süredir blog yazıyorsun?

2005 dolayları sanırım...
bu bloğa öbürü çökünce geçtim...
-19 Ekim 2008-

Bloğunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
Y
azımı yazarım sonra nasıl olmuş diye bir bakar okurum,sonra ara ara gelen giden ne alemde diye kontrol ederim...

Pc'yi açtığında bloğunu açmak kaçıncı sıradadır?

Ö
nce sanırım yıllardan süregelen alışkanlık myspace açıyorum,sonra ikinci blogger...

Başka bir blog sayfasında görüp aldığın birşey yada gittiğin bir yer varmı?

Ankarada Plaklı figüran cafe'yi şu an hatırlayamadığım bir blog sayesinde keşvetmiştim...Ha gittimi dersen hep önünden geçtim bi gitmek nasip olmadı,dur ya gitmek lazım oraya:)
Şeymel Vintage'ide öyle keşvettim ben...

Bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?

Valla yazıyorum aklıma ne gelirse,ne beni etkilemişse görebilirsiniz...Müzik vardı sonra blog çok kasınca ayırdım onu...Şimdi aslında yapmasamıydım diye düşünmeden edemiyorum,ama orayıda seviyorum...Sanırım ekstradan açılan bloglar kapanacaklar...Ben çok fazla blog yazmayı sevmiyorum sanırım,birşeye alıştımmı onda gitmek istiyorum...
Yani beni etkileyen;insanlar,hayat,yaşam tarzı,moda,müzik,sanat,aşk herşeyi görebilirsiniz bloğumda...Özellikle kategorilerde taş erkekler vaar,hatunlar vaar:)

-Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur? (Blog teması, diğer bloglara yorumları, bloğunun adı, içeriği vs... )

Samimiyet önemli...Ama sürekli kişisel blog eklemiyorum artık çünkü o zaman içim bayılıyor...Takip ettiklerimi okuyorum...
Mesela son zamanlarda seyahat blogları favorim:),ve müzik bloglarını severek okuyorum...Açıkçası teması güzel bloglarıda hemen takip listeme alıyorum,ama sonra içerikde önemli bebeyim diyorum:)...

-Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsunuz?

Süperrr!!
hatta bunu hayata geçirmeyi çok istiyorum,malum tasarlayan,diken biriyim,lakin biraz zaman geçsin diyorum...Kolay değil bu işler...Yurt dışında bu olaydan güzel paralar kazanılıyor ama bizde halen oturmadı...

-Blog arkadaşlarınla buluşma, biraraya gelme fikrine ne dersin?

İsterim ya,zaten birbirimizi en detaylı şekilde tanıyoruz blog sayesinde...Ama halen bloggerlarla tanışmadım,ilerki zamanlarda umarım olur...


- Bu soruları kimler cevaplasın?

Egemen e postalıyorum artık hangi bloğunda yazar bilemiiiciiim:)

3 yorum:

  1. aa cidden mimlenmişim :)) eyvahlar olsun

    YanıtlaSil
  2. evet evet annenin kulakları çınlasın:P
    bakalım hangi blogda göreceğim bu mimi,benim en çok o kafamı kurcalıyor:)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^