15 Ağu 2009

A-Sosyal Hizmetler

Image Hosted by ImageShack.us

Sevgili biloooo,
Hani öss'ye girdimya hiç çalışmadım zerre kadar vs.,hani sincan çıkmıştı gitme yerim amaaan şehirlerarası yol caanııım girmemsemmi diye düşünmüştüm,hani giderken arka koltukta uyuklayıp sonra gazetedeki Ufo makalesine heyecanlanıp sınava zerre heycan belirtisi göstermemiştim:),tabii sen bunları bilmezsin:)

Neyse fena gelmedi puan...ammavelakin bi yerede kapağı atcağıma inanmıyordum...
Neys..
AÖF. Sosyal hizmetler olmuş...Ulen benim yakam açıköğretimden bi kurtulmayacak...Evren hazretleri diyo kızım sen kıçını kaldırma git evde pinekle...

Ama bi yerdede çok sevindim çemkirdiğime bakma sen...Hep zaten sosyal hizmetler alanında olmayı isterdim...Bir ara kafamı koymuştum koruyucu anne olmaya falanda olmadı olmadı...
Ama şimdi bu alanda iş yapacağım kafamada koydum...

Önce bu iki yıl deli çalışmalıyım,eskisi gibi amaan sınavmı boşver lan modundan çıkmalıyım sıyrılmalıyım...Sonra tabi KPSS var...Sonrada napiiim iş bakıcam artık,bu alanda açık varmış öyle duydum...Sevindim ha böyle süt bulmuş kedi gibi kendi kendime...
Bu arada süper hiper asosyal oldum...Yani bu artık sinir etmeye başladı beni...Düşün asosyal bi sosyal hizmetler adayıyım:)
Yani buraya ne ağlansam istesem neyim oluyor,artık okuyucular olarak napıyosanız ufo bile gördüm lan sayenizde:)
Yorum neyim yazmakta yok,abicim bari uğradın bir iki şey karala demi,yok çok cooluzya hıh size!
Onun için şimdi bunu okuyanlar üç kulhü bir elham okuyun hüffff "kızımız sosyal biri olsun,biraz dışarı çıksın,gezinsin,alemlere aksın amin..vs." bişeyler geveleyin beybiler...
Valla ne ağlansam oldu burda hadiii:)
Bu arada bu Kate Moss hatununu halen pek seviyorum ben...Tamam biraz yaşlanmış olabilir ama olsun...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^